Permalänk
Medlem

Corsair Air 740

Någon som vet när Corsair Air 740 kommer till Sverige? Även intresserad av andra nya chassin dom visade upp
på PAX nu i dagarna.

Så, någon som har några uppgifter på detta?

Visa signatur
Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Deba:

Någon som vet när Corsair Air 740 kommer till Sverige? Även intresserad av andra nya chassin dom visade upp
på PAX nu i dagarna.

Så, någon som har några uppgifter på detta?

Dröjer några veckor innan de kommer till Sverige.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Dröjer några veckor innan de kommer till Sverige.

Misstänkte det Dyker dem upp ungefär samtidigt allihopa? CRYSTAL 460X RGB är också väldigt intressant.
Du råkar inte ha något preliminärt datum?

Visa signatur
Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Deba:

Misstänkte det Dyker dem upp ungefär samtidigt allihopa? CRYSTAL 460X RGB är också väldigt intressant.
Du råkar inte ha något preliminärt datum?

Lutar mot att Air 740 kommer innan de andra, men har inga direkta datum eller så.

Permalänk
Medlem

@Corsair Johan: har bara sett det i vissa YT klipp av 740 nu där folk har spekulerat att det kanske kommer nån form av VR interface för den lilla luckan på framsidan. är det nåt som är verkligen på gång? eller nåt "du inte kan uttala sig om" ;)? har en 540 just nu men ett VR interface på framsidan skulle verkligen övertala mig att uppgradera till 740:n.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Bernd_P1:

@Corsair Johan: har bara sett det i vissa YT klipp av 740 nu där folk har spekulerat att det kanske kommer nån form av VR interface för den lilla luckan på framsidan. är det nåt som är verkligen på gång? eller nåt "du inte kan uttala sig om" ;)? har en 540 just nu men ett VR interface på framsidan skulle verkligen övertala mig att uppgradera till 740:n.

Ingenting jag kan uttala mig om...