Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2015

Inspelningsprogram

Hej allesammans jag behöver hjälp med GeForce experience. Jag tänkte göra en Csgo video när jag spelar, men det blev lite fel... :((
Jag uppdaterade nyss GeForce experience och upptäckte då att det inte går att spela in för mig. Det står att jag ska hålla inne ALT+f12 för att spela in men det funkar inte, jag kan bara ta screenshots med en annan keybind o det funkar men inte att spela in. Det gick att spela in innan jag uppdaterade GeForce experience med shadowplay. Vet någon av er vart man kan ladda ner shadowplay eller den gamla versionen av GeForce experience.
Jag behöver också tips på bra inspelningsprogram förutom shadowplay som inte kostar pengar, tacksam för hjälp.

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lycksele
Registrerad
Jul 2009

@3mil123: Jag skulle nog kolla upp OBS då det går att spela in med, utöver att streama med då. Det har ju dock inte samma funktioner som Shadowplay, då menar jag att man kan spara de senaste 5 minuterna som spelats.
Vet att man kan få schysst bildkvalla med OBS i alla fall!

Processor: Intel I7 6700K @ 4,5Ghz kyld av Fractal Design Celsius S24 | Moderkort: MSI Z170A Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2400Mhz | Grafikkort: Asus GeForce GTX 1080 Strix Gaming | Chassi: Corsair Obsidian 750 D High Airflow | PSU: Cooler Master V750 | Hdd: Samsung SSD 500GB & 64GB & Seagate Barracuda 3TB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östersund
Registrerad
Jan 2010

Vilken experiance är det du har då? Nyaste med helt nytt UI?
För mig går det att starta med antingen alt + z (får upp OSD med det) eller alt+f9 vilket alltid varit standard för mig.

Alt+f12 är ju FPS counter?

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2015
Skrivet av Elghinnarisa:

Vilken experiance är det du har då? Nyaste med helt nytt UI?
För mig går det att starta med antingen alt + z (får upp OSD med det) eller alt+f9 vilket alltid varit standard för mig.

Alt+f12 är ju FPS counter?

Aa det är det nyaste. När jag trycket alt + Z så kommer det upp o står record men när ja håller inne alt f12 (som jag har ställt in på) så händer inte nåt, inte heller när jag klickar på record knappen i osd. Tack för svar iaf

Gpu:RX 580 8 GB nitro+|CPU:I7-3770k|16gb ddr3|Seasonic focus 650|