Inet och EVGA z170 Classified

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

Inet och EVGA z170 Classified

Hejsan Inet ( och övriga medlemmar),

Har under en längre tid försökt lägga klorna på ett EVGA z170 Classified, utan lycka dessvärre.
Enligt Prisjakt är det väldigt dålig tillgång, tänkte höra om ni sitter på någon mer information.

Av någon anledning kan jag inte välja att bevaka lagerstatus på produkten heller,
https://www.inet.se/produkt/1902899/evga-z170-classified#spec...

Hjälp mig tillbaka genom att citera mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2009

Stationär: Corsair Crystal 570X | EVGA Z170 Classified K | i7 6700K | EVGA GTX 1080 | Corsair Dominator Platinum 16GB | Custom Loop | Corsair HX750i | Creative Sound Blaster Zx
Kringutrustning: ASUS MG279Q & AOC q2770Pqu | Corsair Scimitar RGB | Corsair K70 LUX RGB | Philips Fidelio X2 | Samson Meteor | Apple MBPr 13"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007

@versions: Jo, absolut! Men tänkta fråga Inet då jag gärna har en svensk återförsäljare att vända mig till direkt om det skulle hända något. Glöm inte pingvinstången!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Zixxel:

@versions: Jo, absolut! Men tänkta fråga Inet då jag gärna har en svensk återförsäljare att vända mig till direkt om det skulle hända något. Glöm inte pingvinstången!

evga vill ändå att man ska kontakta dem direkt gällande deras produkter. står på insidan av lådan på alla evga-produkter jag har ägt.

Stationär: Corsair Crystal 570X | EVGA Z170 Classified K | i7 6700K | EVGA GTX 1080 | Corsair Dominator Platinum 16GB | Custom Loop | Corsair HX750i | Creative Sound Blaster Zx
Kringutrustning: ASUS MG279Q & AOC q2770Pqu | Corsair Scimitar RGB | Corsair K70 LUX RGB | Philips Fidelio X2 | Samson Meteor | Apple MBPr 13"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jan 2007
Skrivet av versions:

evga vill ändå att man ska kontakta dem direkt gällande deras produkter. står på insidan av lådan på alla evga-produkter jag har ägt.

Haft flertalet EVGA produkter också... Känner till informationen, men oavsett tycker jag det vore skönare med en svensk butik som man kan få svar från samma dag istället för att behöva kontakta EVGAs avdelning i Tyskland.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Zixxel:

Hejsan Inet ( och övriga medlemmar),

Har under en längre tid försökt lägga klorna på ett EVGA z170 Classified, utan lycka dessvärre.
Enligt Prisjakt är det väldigt dålig tillgång, tänkte höra om ni sitter på någon mer information.

Av någon anledning kan jag inte välja att bevaka lagerstatus på produkten heller,
https://www.inet.se/produkt/1902899/evga-z170-classified#spec...

Tyvärr utgår den från vårt sortiment då det varit väldigt liten efterfrågan på det och som du säger dålig tillgång så vi väljer att fokusera på andra modeller.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter