Permalänk
Medlem

Iphone app

Hej,

Är det någon som vet vad det skulle kosta i runda slängar att köpa skapandet av en app utifrån en ide jag har? Appen ska ha rätt avancerade funktioner som uppladdning av bilder, kartsök, chatt, användarprofil kopplat till Facebook och andra medier, möjligheten att swipa mm mm.

Är det mellan 500k till 1 mio tror ni?

Är det någon som har förslag på hur man kan få det billigare? Exempelvis om en student vill göra den.. men utmaningen då är att det kanske blir svårt med det löpande underhållet av appen.

Tack på förhand!

Visa signatur

E8400 - Intel DG45FC - 4gb DDR2 - 80gb Intel x-25 SSD - Samsung LE46A656 - Samsung 226BW

Permalänk
Medlem

Alla utvecklare har olika prisplaner. Det bästa är att du letar efter någon bra utvecklare som kan skapa det du vill, och fråga om hur mycket personen vill ha för arbetet. Du kan hur som helst läsa igenom den här artikeln för att få ett humm om pristaket.

Om den artikeln med dess enorma kommentarsflöde inte hjälpte dig något, kan du fråga Google. Sökresultatet med dess över 3 miljoner länkar kommer förhoppningsvis mätta dig en aning.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Ja, runt 500k - 1 mille för att få en väldigt basic men stabil app. Alternativet är att lära sig programmera själv eller att lära känna någon som tror på idén och som vill göra appen tillsammans med dig. Du kan även kalla Upwork men kvaliteten du får lär vara bristfällig.

Permalänk
Medlem

Tack för era svar

Visa signatur

E8400 - Intel DG45FC - 4gb DDR2 - 80gb Intel x-25 SSD - Samsung LE46A656 - Samsung 226BW