Samma sim till iPad Air och Samsung Galaxy Tab A (äldre version)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm
Registrerad
Jan 2008

Samma sim till iPad Air och Samsung Galaxy Tab A (äldre version)

Som rubriken säger.

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Acer Predator XB271HU || Windows 10

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2013
Skrivet av Larsp777:

Som rubriken säger.

Du får nog utveckla vad du menar.
Menar du att du vill kunna använda samma simkort och skifta detta mellan iPad Air och Samsunt Galaxy Tab A (Äldre version)?
Om ja, då är det något i stil med detta du behöver om det är olika simformat på de olika enheterna: https://www.teknikmagasinet.se/produkter/mobilt-o-telefoni/mo...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm
Registrerad
Jan 2008

@anon226320:

Vi har en iPad Air med simkort, men vi använder den bara hemma.

Skaffade en Galaxy Tab A och skulle inte behöva skaffa extra sim eftersom jag redan hade det.

Fick inget nytt så därför min fråga.

Jag tänkte inte byta mellan dom.

Chassi: Fractal Design Define C || Processor: Intel i7-8700K || Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming || Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS ULTRA WIFI || Minne: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 32 Gb || Lagring: Samsung 860 EVO 1TB SSD || PSU: Seasonic Focus+ 850W 85+ GOLD PSU || Acer Predator XB271HU || Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av Larsp777:

@JLidback:

Vi har en iPad Air med simkort, men vi använder den bara hemma.

Skaffade en Galaxy Tab A och skulle inte behöva skaffa extra sim eftersom jag redan hade det.

Fick inget nytt så därför min fråga.

Jag tänkte inte byta mellan dom.

Vill du använda två stycken simkort kopplat till samma abonnemang? Det beror på din operatör. Hallon och Tre vet jag att det fungerar med.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hässleholm
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av Kote:

Vill du använda två stycken simkort kopplat till samma abonnemang? Det beror på din operatör. Hallon och Tre vet jag att det fungerar med.

Ja, och det har vi redan. Vi har Telenor. Fast istället för vår iPad Air vill jag använda simkortet till Galaxy Tab A.

Kontaktade dom och de ska skicka ett som passar till Galaxyn istället.