Permalänk
Medlem

Fifa 17 Ultimate Team

Har några frågor angående fut i Fifa 17

Fråga 1: Har precis börjat spela ultimate team i fifa 17 och jag undrar om man kan föra över något av det man har i fut 16 till fut 17 t. ex. spelare man köpt, coins eller får man alltid börja om från 0 varje år?

Fråga 2: Har man någon chans att kunna köpa spelare som Neymar eller Messi enbart genom att tjäna coins i spelet och inte behöva köpa fifa points för riktiga pengar. På transfermarknaden kostar ju stjärnspelarna sjukt mycket.

Permalänk
Medlem

tillslut kommer du ha tillräckligt med coins för att öppna packs. och om du har tur så kan du få en dyr spelare att sälja.
fråga 1: nej det kan du inte.

Permalänk
Medlem

om du inte endast vill förlita dig på tur så går det att tjäna okej pengar genom att grinda på transfermarknaden och köpa billigt och sälja lite dyrare.

Visa signatur

Intel i5 13600K- RTX 3060 - 32 GB Corsair Vengeance 3000 MHz DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naion:

tillslut kommer du ha tillräckligt med coins för att öppna packs. och om du har tur så kan du få en dyr spelare att sälja.
fråga 1: nej det kan du inte.

I Fifa 16 så la jag en del coins på gold packs men fick aldrig någon stjärnspelare. Det måste vara oerhört liten chans att man får en Messi, Ronaldo eller Ibra i ett goldpack.

Permalänk

Du kan försöka köpa kontrakt och dyra spelar som du ändå har råd med så billigt som möjligt och sälja dem för lite mer, om man gör så väldigt länge får man till slut tillräckligt mycket pengar. Det är skitjobbigt men annars måste man förlita sig på tur eller riktiga pengar.

Permalänk
Medlem

Säg att jag lägger flera tusen kronor på ett lag i fifa 16 så kan jag ändå inte föra över det laget till fifa 17, då känns det som ganska meningslöst att lägga massa pengar varje år på något som ändå inte följer med på nästa upplaga av Fifa. Tyvärr så är det väl alltid så här med free to play. Vill man ha det bästa så måsta man ta av sina egna slantar.

Permalänk
Medlem

Det enda man får med från att ha haft fifa 16 är en par guld-paket och alla coins att använda i katalogen följer med från förra året.