ESO efter updatering 12

Permalänk
Medlem

ESO efter updatering 12

Hej tänkte fråga att kan nån efter den senaste patchen i eso komma åt (EU) servern?
Kan välja mellan live och live Eu men det händer ingenting. utan den fortsätter att påstå att den är på NA pc mac mega server.
ingen av nån lösningar på nätet har fungerat. själv skriver dom att det kan ta flera minuter bull vänta i 2 timmar och inget hände.

Helt bedrövligt.

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Medlem

Patchar mitt ESO just nu så jag kan kolla, men lär tag en stund då min uppkoppling inte är någon höjdare.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem

ja det är märkligt fungera till en bekant. Till honom stod det wolcome the European pc mac mega server med rött. testar för andra gången installera om hela.Så här påstår dom att man ska göra

Men det händer ingenting testar som bäst att installer och ladda ner hela igen och sen att av aktivera antivirus programet. ifall det skulle va därför.

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Medlem

Fungerade fint för mig igår kväll i alla fall. Fick välja EU Live och då kunde jag logga in och spela. Har ej testat idag än.

Visa signatur

CPU: 9900K
GPU: RTX 4070
RAM: 32GB

Permalänk
Medlem

ja fick det att fungera efter ominstallation men måste vänta par minuter för att den skall byta mega server men som tur slipper man in till sin gamla karaktär.

Visa signatur

ProcessorIntel core i7 3770 3,40ghz.Moderkort P8z77-V.Grafikort Gtx 1080 FTW.Ram 8gb.Strömkälla 630watt nexus.Hårdskivor 2tb hdd. Samsung 500gb ssd. Adx tangentbord.Box NZXT guardian 921.SkärmmonitorMus Adx

Permalänk
Medlem

Tror inte ens att man måste installera om heller, bara ha lite tålamod, ev. byta till Live och sen tillbaka till Live EU. Gjorde också
en ominstallatioen men det stod fortfarande att man var ansluten till NA-servern. Efter några minuters väntan så ändrade sig
texten till EU så jag kunde logga in på rätt server. De ska fixa till det sen stod det.

Visa signatur

CPU: 9900K
GPU: RTX 4070
RAM: 32GB

Permalänk
Medlem

Lite sent nu men det fungerar iaf för mig.
Hade däremot problem med att uppdatera då jag verkade ansluta till en korrupt server men efter att väntat ett tag så kunde jag åter igen uppdatera och kunde direkt komma in på valfri server.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.