[Glossy] QNIX QX2710 LED Evolution ll 27" 2560x1440 Samsung PLS Panel Monitor

Permalänk
Medlem

[Glossy] QNIX QX2710 LED Evolution ll 27" 2560x1440 Samsung PLS Panel Monitor

Hej

Ska nu sälja min 27" 1440p skärm som jag har haft ett par år.
Jag säljer den då jag själv har uppgraderat.

Jättebra panel med fina färger, väldigt bra betraktningsvinklar och hög upplösning. Jag har lyckats klocka den till 100hz utan några artefakter eller problem.

Det är en trasig pixel mitt i skärmen. Jag ser den nästan aldrig om man inte kollar på en helt enfärgad bild. I spel, filmer osv så ser jag den aldrig då det rör sig hela tiden och en pixel på 1440p är väldigt liten.
Lite lightbleed, men även där inget jag ser om jag inte kollar efter det. Jag tror lightbleed på min är ganska lite jämfört med andra likadana skärmar.

Det följer med en DVI-kabel och strömadapter.

Jag hade tänkt mig runt 1000kr för den. Om flera är intresserade så blir det budgivning.
Jag tror tyvärr inte att jag kan skicka den, om någon är villig att betala lite extra så kan jag kolla upp möjligheterna till det.

Jag finns i Norrköping och jobbar ofta i Nyköping.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Aldrig i SThlm? I så fall tar jag den!

Permalänk

Har möjlighet att hämta den imorgon på dagen. Nån gång mellan ~12-16, något sånt, efter vad som passar. I ny eller norr köping.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugligan:

Aldrig i SThlm? I så fall tar jag den!

Aldrig ska jag inte säga, men inte nåt närmsta tiden såvitt jag vet.

Skrivet av 900-Mange:

Har möjlighet att hämta den imorgon på dagen. Nån gång mellan ~12-16, något sånt, efter vad som passar. I ny eller norr köping.

Jag kanske skulle ha uttryckt detta bättre i annonsen, men jag hade tänkt mig 1000kr som startpris och se om priset budas upp lite. Så jag väntar gärna ett par dagar iaf, men är det inte fler som uttrycker intresse så kan vi träffas så får du köpa skärmen. Måndag kan vi eventuellt säga.

Permalänk

Finns skärmen kvar?

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)