Permalänk
Medlem
Skrivet av Memper:

Snyggt! Vart fick du tag på förlängningssladden till nätagget?

Det står redan i tråden på första sidan

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

@Roger W: Ojdå, tack! Va lite trött när jag läste igenom det första gången

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Jag ger det fem+ för hantverket, men sådan där struktur får det att krypa i skinnet på mig. Som bikupor...måste ha någon fobi.

Skrivet av heddan:

Jag lider också av trypofobi, detta var inte min påse chips...

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har lider också av smärre trypofobi, men kan säga att det inte uppträder i det här fallet. Hålen är inte alls sådär äckligt insektsliknande som dom hål som normalt får mig att må dåligt. Här blir det istället jävligt snyggt!

Skrivet av cybermas:

Gillar skarpt den cleana koppar looken!

Jag brukar inte kommentera på chassin men måste säga att det här är det snyggaste datorchassit jag någonsin sett! 10/5 möjliga. Min mor som är väldigt "fientlig" mot fula tekniska prylar skulle kunna ha den här stående i sitt vardagsrum Jag är så imponerad att jag vet inte var jag ska ta vägen, VILL HA!

Visa signatur

Stationär: i7 2600k @ 4.7GHz | Har inget GFX :( | 24GB RAM @ 2133MHz CL10 | Corsair 650TW | Samsung Evo 840 256GB
Bärbar: HP Spectre x360 i5-5200U | 8GB RAM | Samsung Evo 850 256GB

Permalänk
Medlem

Har gått ett par månader nu, men detta är nog fortfarande det snyggaste mini-ITX bygget jag sett :DD

Permalänk
Medlem

Oerhört roligt att ni alla tycker om bygget! även om vissa verkar få lite trypofobivibbar

Föthoppningsvis blir det något nytt bygge snart för att fortsätta temat med mer hårdvara.

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

Tyckte personligen inte att det var så snyggt med alla hål och sådär, men jävligt bra bygge, riktigt litet och platseffektivt. Bra jobbat

Permalänk

Elegant!

Permalänk

Riktigt riktigt snyggt!

Permalänk
Medlem

Nu var jag tvungen att kolla in chassit också när jag såg tillsammans med tangentbordet, riktigt smutt!

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1 | CPU: AMD Ryzen 7 7700X | Kylare: Cooler Master MasterLiquid Lite 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: AMD Radeon RX 6800 | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF750 Platinum | SSD: Samsung 970 EVO 1TB + Intel 660p 1TB | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |