Kampanjen Logitech och Battlefield

Permalänk
Medlem

Kampanjen Logitech och Battlefield

https://www.inet.se/kampanj/3158/logitech-och-battlefield

Är spelet ett fysisk kopia man måste vänta på att få hem med posten eller får man en nyckel?

Permalänk
Medlem

Det står att spelet skickas fraktfritt vid release så jag utgår från att det är en fysisk kopia det handlar om.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har ingen dvd-läsare på min maskin. Om det är en fysisk kopia, kan man lägga in nyckeln i Origin och ladda ner spelet då?

Permalänk

Ja det går att göra så, nyckeln som följer med måste du ändå aktivera i origin för att kunna spela.

Permalänk
Medlem

Tack för svar.

Jag gillar erbjudandet, ska ändå byta tangentbord, men jag tvekar lite ändå...

21 oktober är en fredag, det skulle vara sjukt segt att vänta hela helgen om posten strular och man inte får spelet tills dess.

Permalänk
Inet
Skrivet av cosplay:

https://www.inet.se/kampanj/3158/logitech-och-battlefield

Är spelet ett fysisk kopia man måste vänta på att få hem med posten eller får man en nyckel?

Det är en fysisk kopia som är med i denna kampanjen och vi skickar ut dagen innan release så allra flesta hinner få spelet.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Perfekt!

Beställd.

Permalänk
Medlem

Typiskt... Spelet skickades igår, inget i brevlådan idag, så jag missar partyt ikväll... Kul

Permalänk
Medlem

Riktigt besviken att jag inte fick spelet idag och missar releasen ikväll.

Har sett fram emot det här i flera månader och köpt ny hårdvara för över 10.000 kr senaste veckan, hos Inet, bara för Battlefield 1, så jag hoppas verkligen att jag får det imorgon och inte behöver vänta tills på måndag.

Permalänk
Inet
Skrivet av cosplay:

Riktigt besviken att jag inte fick spelet idag och missar releasen ikväll.

Har sett fram emot det här i flera månader och köpt ny hårdvara för över 10.000 kr senaste veckan, hos Inet, bara för Battlefield 1, så jag hoppas verkligen att jag får det imorgon och inte behöver vänta tills på måndag.

Riktigt tråkigt att höra Du får höra av dig till oss direkt så får vi kolla på vad som har hänt.

Det vi kan kolla är så att det verkligen gått iväg från oss men annars är det Postnord som strular så är det tyvärr inte mycket vi kan göra..

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram