Permalänk
Medlem

Söker billig cpu kylare

Hej alla glada. Söker en cpu kylare för intel 1155 socketen.

Skulle sätta ihop mitt nybygge igår men när jag skulle montera min begagnade intel kylare märkte jag att den inte passade så jag behöver nu en kylare.

Bryr mig inte om det är en intel stock kylare. Det viktiga är att den finns i Göteborg och att den är billig.

Kan betala kontant eller med swish och hämta nästan närsomhelst.

PM'a mig förslag på vad ni har.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjenare! Har en Noctua nh-u12s med originalkartong och alla tillbehör som ligger och skräpar.
Obs! Saknar fläkten som är puts väck, tror sambon stal/lånade den.
Du kan få köpa den för 200kr+frakt ifall du är intresserad.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

Tjenare! Har en Noctua nh-u12s med originalkartong och alla tillbehör som ligger och skräpar.
Obs! Saknar fläkten som är puts väck, tror sambon stal/lånade den.
Du kan få köpa den för 200kr+frakt ifall du är intresserad.

Står i annonsen att jag enbart är intresserad om det finns i Göteborg så jag kan plocka upp den.

Permalänk
Medlem

Hej

jag har en intel original till 1155, du kan få denna mot emballage och porto, har ändå ingen glädje av den.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Kjell och company har billiga: https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/datorkompone...
Även inet på lager i göteborg: https://www.inet.se/produkt/6308873/be-quiet-pure-rock#specs

Jag hade defintivt taget alternativ två men iaf.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en Intel 1155 kylare med org. fläkt socketen 1155. För en vettig peng.
Rengjord med luft på burk
Finns i Göteborg

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Jag antar att du redan fått tag på en kylare då det gått ett par veckor,m en kanske är du intresserad i alla fall.

Jag har nämligen en cooler master hyper 212 evo i väldigt gott skick, använd endast ett år. Hör av dig om du är intresserad så återkommer jag med pris. Bor i Göteborg så vi kan mötas.