Permalänk
Medlem

CM Reaper utbyte . Förslag på mus?

Som rubriken lyder...

Har idag en CM Storm Reaper och tycker den är för jäkla bra då den passar min hand ypperligt.

Dock kan man säga att det mesta gett upp på den nu eftersom sensorn glitchar ur klick på scrollhjulet har efter ett tags knusslande nu lagt av helt och vänster bakre knapp är snart kass den med...

Har ganska stora händer och har testat lite olika såsom:
Logitech G600
Corsair Gaming Scimitar RGB

Dock tycker jag inte några av dem ovan har passat mig. vill egentligen ha cirka 4 knappar på tummen väldigt likt Steelseries "wow" mus.

Någon som haft reaper och bytat till något snarlikt den??
Känns sådär roligt att åka till världs ände för att testa i butik då man jobbar ganska mycket och ofta förbi stängningsdags för de butiker med demoex uppackade..

Snälla hjälp! .... Eller sälj en ny mx518 till mig! :'(

Permalänk
Medlem

Kanske inte superbra svar på frågan, men mediamarkt har ju oftast ett hygglo utbud som man kan klämma och känna på. När det kommer till datormus hade iaf jag velat hålla i grejerna innan jag köper, även om sweclockers användare är sjukt duktiga och antagligen hjälper till väldigt bra.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T