Permalänk

Verktyg för att plocka isär tangenterna

Jag har kollat runt även på Google och Sweclockers om ett ordentligt verktyg för att plocka isär tangenter för får så jävla ont i fingrarna av att plocka bort alla tangenter så tänkte jag kolla vart kan man hitta ett verktyg för att plocka bort tangenterna. Använder mig utav ett Corsair Gaming tangentbord och jag köpte den från Netonnet och därifrån skulle man fått ett verktyg med men fick tyvärr inget och köpte den här för mer än ett år sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CyrusRNetWork:

Jag har kollat runt även på Google och Sweclockers om ett ordentligt verktyg för att plocka isär tangenter för får så jävla ont i fingrarna av att plocka bort alla tangenter så tänkte jag kolla vart kan man hitta ett verktyg för att plocka bort tangenterna. Använder mig utav ett Corsair Gaming tangentbord och jag köpte den från Netonnet och därifrån skulle man fått ett verktyg med men fick tyvärr inget och köpte den här för mer än ett år sedan.

Jag fick med ett verktyg till mitt tagentbord (också corsair)

Det ser ut ungefär såhär
http://www.maxgaming.se/ovriga-tillbehor-till-tangentbord/47d...

annars finns också denna som är lite dyrare:
http://www.maxgaming.se/ovriga-tillbehor-till-tangentbord/47d...

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

Har också en sådan där plast key cap puller men tycker den suger enormt.

Brukar bara använda en linjal nuförtiden, mkt enklare och smidigare. Möjligt att jag använde key cap pullern till typ första tangenten eller ngt men efter det är det bara plupp plupp plupp med en linjal.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧