Vart löser man in Gears of War 4 koden?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Vart löser man in Gears of War 4 koden?

Tjena, Köpte mig ett GTX 1070 för ngn dag sedan, Fick med Mafia 3 och Gears of War 4. Men har inte en aning vart man löser in koden för Gears of War. Tips?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av JerryLarsson:

Tjena, Köpte mig ett GTX 1070 för ngn dag sedan, Fick med Mafia 3 och Gears of War 4. Men har inte en aning vart man löser in koden för Gears of War. Tips?

Hej!

Här kan du lösa in din kod https://redeem.geforce.com/

Fractal Design R4 | i7 6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Palit GTX 1080 GameRock Premium | 16GB DDR4 | Samsung 840 Pro
Asus ROG Swift PG248Q | Zowie EC2-A | CM Masterkeys Pro S | Sennheiser PC 360 G4ME

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014
Skrivet av zorken:

Hej!

Här kan du lösa in din kod https://redeem.geforce.com/

Har redan skrivit in den där. Men sen får man en annan kod på Emailen, Vart löser man in den?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av JerryLarsson:

Har redan skrivit in den där. Men sen får man en annan kod på Emailen, Vart löser man in den?

Hmm man kanske behövde lösa in den i Microsoft store också jag minns inte riktigt hur jag gjorde. Det är i alla fall där du hämtar hem spelet.

Fractal Design R4 | i7 6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Palit GTX 1080 GameRock Premium | 16GB DDR4 | Samsung 840 Pro
Asus ROG Swift PG248Q | Zowie EC2-A | CM Masterkeys Pro S | Sennheiser PC 360 G4ME

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014
Skrivet av zorken:

Hmm man kanske behövde lösa in den i Microsoft store också jag minns inte riktigt hur jag gjorde. Det är i alla fall där du hämtar hem spelet.

Jasså, Tack så mycket!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014
Skrivet av zorken:

Har skrivit in koden och kommit till en ny sida med "Gears of War 4 - förbeställning" Men det står "Inte Tillgängligt" Och ifall jag klickar på själva spelet som ingår i Förbeställningen så står det "Köp 599kr"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2014

Hittade det

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Aug 2012

Du måste logga in mid din mail i windows som du reggade spelet till.
Sen finns den för nedladdning i store