Turtle beach px22...samma igen eller finns det alternativ?

Permalänk
Medlem

Turtle beach px22...samma igen eller finns det alternativ?

Det gäller inte mig då jag är rädd om mina prylar men grabben min som är 13 år gammal och har samma temperament som mig men inte samma behärskning!

Kort historia: Han spelade och blev inte bara arg utan han blev också ett par schyssta lurar fattigare.

Ny historia: Han lånar mina lurar men vill ha ett par egna (han ska få det men de kommer att räknas som julklapp då han själv hade sönder de gamla).

Så de han hade var ett par Turtlebeach px22 som han älskade då de hade enligt honom bra ljud samt möjligheten till "shout control" höra sin egen röst (volym...tror jag) chat + spel. Lurarna i sig använde USB men hade också 3.5mm som han hade till sin telefon (äpple) vilket gjorde att han kunde använda telefonen medans han spelade (fråga mig inte hur då jag knappt hinner spela )

Min fråga är ju om jag helt enkelt ska knalla iväg och skaffa ett par Turtle beach px22 eller tycker ni att det finns bättre alternativ för under tusenlappen? Då jag bor i Sundsvall så finns de flesta butikerna antingen här eller på postorderavstånd

Länk till grejen i två delar (själv har jag Turtle beach P11 och sneglar mot sennheiser zero
http://shop.turtlebeach.com/us/ear-force-px22

Visa signatur

ASUS Z270H, i5 7600K, 16GB DDR4, 2X Samsung 850 EVO 250GB SSD,Sennheiser U320, Asus 1060 6GB, AOC 2460fQ

Chassi: HAF XB EVO
Xiaomi 9T pro 128GB
HTPC = Lenovo L440