Permalänk

Köpråd hemmabiosystem!

Hallå ! Har nyss köpt en ny tv Samsung UE65KS7005 och är på jakt efter de bästa möjliga ljudsystem för ca5.5k max

Letar antingen efter 2.1 5.1 eller 4.0/4.1
Är helt enkelt ute efter bästa kvalitet för priset och förväntat mig bra kvalitet på ljudet är själv inger proffs där av att jag ber er om hjälp, är öppet för allt!
Tack och ha de bra
Mvh
Andreas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Andreas:

Hallå ! Har nyss köpt en ny tv Samsung UE65KS7005 och är på jakt efter de bästa möjliga ljudsystem för ca5.5k max

Letar antingen efter 2.1 5.1 eller 4.0/4.1
Är helt enkelt ute efter bästa kvalitet för priset och förväntat mig bra kvalitet på ljudet är själv inger proffs där av att jag ber er om hjälp, är öppet för allt!
Tack och ha de bra
Mvh
Andreas

Detta är faktiskt ett riktigt bra paket kan jag tänka mig
Argon serien är grym om jag ska prata av egen erfarenhet det är även HIFI-klubbens egna märke om jag inte minns helt fel. Sitter med ett egengjort 2.2 system som innehåller 2st Argon högtalare (största i serien hehe) och dom levererar grymt ljud. Va inne o kollade på 8tums basen där förut och den presterade utmärkt, fick glasfönstren i butiken att skramla till och med. Kan dock säga det inte alla inser att dessa behöver spelas in i ca 10 timmar innan dom är perfekta.

Om du har HIFI-klubben i närheten av där du bor så kan man gå dit och testa osv, om dom inte har dom hemma så brukar dom beställa hem dessa så man kan provlyssna.
https://www.hifiklubben.se/tv-och-hemmabio/hemmabio-anlaggnin...

Hoppas detta hjälpte

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk

@Paddglutt: Hej ! Tack så mycket för ditt svar och ursäkta för att jag svarade sent! Ljudsystemet ser väldigt intressant ut och snyggt är de också ! Är allt med sladd eller är några av högtalarna trådlösa?
Mvh
Andreas

Permalänk
Skrivet av Mr.Andreas:

@Paddglutt: Hej ! Tack så mycket för ditt svar och ursäkta för att jag svarade sent! Ljudsystemet ser väldigt intressant ut och snyggt är de också ! Är allt med sladd eller är några av högtalarna trådlösa?
Mvh
Andreas

ganska säker på att samtliga ska kopplas med kablar.

väldigt ovanligt med trådlöst speciellt i den prisklassen.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows