Är Dishonored DLC viktig för Dishonored 2?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2016

Är Dishonored DLC viktig för Dishonored 2?

Hej! Jag har förhabdsbokat Dishonored 2, så det låses upp någon gång imorgon, och jag är inte färdig med DLC:n till det första Dishonored än. Jag tror jag är halvvägs genom andra DLC:n, men jag tycker knappt det är kul. Jag känner ingen anknytning till Daud, jag orkar inte köra försiktigt och noggrant som jag har gjort i mina andra 2 playthroughs i Dishonored. Jag skulle nog kunna klara det på nån timma, men jag vill ju hellre spela 2:an. Det är pre-loadat så ska bara behöva ladda hem en liten patch och sen spela. Är det nåt viktigt i DLC:n som jag behöver veta? SPOILER VARNING IFALL NI INTE HAR SPELAT: Jag hörde i en video att Emily faktiskt är Corvos son, och det hade jag inte en aning om. Jag har dessutom träffat Delilah ett par ggr, hon är ju med i D2.

Så i sammanfattning, ska jag lägga ner 1-2 timmar på att klara DLC:n eller ska jag göra det i efterhand? Är inte 100% säker på att spelet unlockas imorgon, vet inte vilken tid heller. Men jag är fortfarande rätt osäker om jag kommer orka spela färdigt DLC:n... Tack så mycket för att du läste allt jag skrev, vet att det vart mycket (Skriver på mobil så förvänta felstavningar)