För alla som söker spelare till BF1 [PC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

@pdAVEUS: Cool! Skickat!

Lägger till imorgon! Fullt med jobb inatt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4790k | Asus Turbo GTX 1080 | Corsair Dominator @2333MHz | Asus Pro Gamer Z97 | Fractal Design S |Acer Predator XB271HU | Blue Mics Snowball | Mionix Naos 8200 | Hyper X Cloud | OEM keyboard | Samsung 950 240gb | Samsung 840 120gb | Samsung 1tb 7200Rpm

Permalänk
Medlem

Hej nån som vill lira med mig? Jag la bf1 på hyllan ett tag men har kommit igång nu igen. Har alltid spelat solo men börjat tröttna lite på de.
När jag spelar kör jag mest sniper. Är INTE sniper killen som ligger 15 mil bort och får 2 kills på hela rundan! Brukar komma runt bland top 5.

Heter moller1111 på origins

Rank 74

Permalänk
Medlem

Origin ID: molliz1337
Ålder: 27
Speltid: Kvällarna efter jobbet & helger.
Rank: 60+ tror jag
Class Level: Medic 8, Sniper 3, Support 1, Assault 10

Visa signatur

Moderkort: MSI B550 TOMAHAWK CPU: Ryzen 5600x Kylare: Corsay H115i Platinum RGB Interminne: G.Skill 16GB DDR3 3200mhz CL14 GPU:
EVGA 3070 XC3 ULTRA SSD:Samsung 960 EVO 250GB & KINGSTON SSDNow UV400 240GB OS: Windows 10 Monitor: LG Ultragear 32gp850

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hitta några sköna snubbar att lite med då det blir lite tröttsamt att köra solo.
Origin ID: CraZzuS
Ålder: 25
Speltid: Kvällar & helger.
Rank: 50+
Class Level: Medic 10+, Sniper 1, Support 7, Assault 10+

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Har färre än ett fåtal att gibba med så hittar gärna lite ytterligare folk.

Kör support, assault eller medic beroende på vad gruppen behöver. Mediokert sikte, höhö.

Hade varit kul att hitta ett gäng som snackar mycket och relevant. Hur laget ska vinna matchen, alltså

Skrivet av LivbojeN:

Skulle gärna hitta några sköna snubbar att lite med då det blir lite tröttsamt att köra solo.
Origin ID: CraZzuS
Ålder: 25
Speltid: Kvällar & helger.
Rank: 50+
Class Level: Medic 10+, Sniper 1, Support 7, Assault 10+

Detta gäller alla:

Jag och min kompis brukar lira lite då och då, ni får gärna adda då jag och min kompis inte alltid kan spela tillsammans.

Origin ID: Keellan
Ålder: 27
Speltid: Kvällar efter jobbet (ca 19:00 -> ) och helger.
Rank: 73
Class Level: Medic 23, Sniper 2, Support 15, Assault 15.

Sitter mest på vår egen Mumble server men jag har även Discord!

Vi lirar mest conquest (nya och gamla banor) och PTFO, har tidigare lirat BF4.
Har varit/är ganska mycket att göra irl så det blir lite sporadiska matcher för tillfäller, men adda gärna!

Får även ny dator nya datordelar imorgon så det blir nice!

Permalänk
Medlem

ruthless.se är en bra grupp som spelar BF1 PC en av största BF1 clan/vänner i Sverige

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

staRS eSport skulle jag rekommendera jag är själv med där och spelar BF1. Det finns plats för både dom som vill spela för att det är roligt eller för den som vill spela lite mer seriöst med riktiga matcher. Jag spelar själv i deras eSport lag i BF1 och vi letar efter nya spelare som vill vara med och köra lite mer seriöst en bara public. Vi är en bra blandning av olika nationaliteter men majoriteten är svenskar. Gå in på våran hemsida och kolla läget och se om det är något för dig.
http://www.starsesports.com/

Permalänk
Medlem

Tjo! Skulle vara kul om några kunde adda mig på Origin! Vill hitta roligt folk att lira med. Om några är sugen på och starta något, kan jag bidra med TS3 server.
Origin ID: "Ravidaee" (med två ee på slutet)
Ålder: 26
Speltid: Kvällar & helger.
Rank: 7, men har spelat på PSN (level 90 rank)
Class: , Assault och Scout

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keellan:

Detta gäller alla:

Jag och min kompis brukar lira lite då och då, ni får gärna adda då jag och min kompis inte alltid kan spela tillsammans.

Origin ID: Keellan
Ålder: 27
Speltid: Kvällar efter jobbet (ca 19:00 -> ) och helger.
Rank: 73
Class Level: Medic 23, Sniper 2, Support 15, Assault 15.

Sitter mest på vår egen Mumble server men jag har även Discord!

Vi lirar mest conquest (nya och gamla banor) och PTFO, har tidigare lirat BF4.
Har varit/är ganska mycket att göra irl så det blir lite sporadiska matcher för tillfäller, men adda gärna!

Får även ny dator nya datordelar imorgon så det blir nice!

Skickade en vänförfrågan

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk

Jag kommer adda en hel del av er så bli inte oroliga om ni får en friend request från Soldierofwar1985

Permalänk
Medlem

Hej!

Ni får gärna lägga till mig på origin. Är en tjej, 24 år.. ganska svårt att få mina tjejkompisar att spela BF.

Origin ID: SvetlanaSwe
Speltid: Kvällar, helger
Class: Spelar mest medic och assault

Permalänk

@Svetis:

Addade dig nyss!

Permalänk
Medlem

Tjenare!

Lägg gärna till mig för att spela!
Jag spelar mestadels Medic.
Använder TS3 och Discord.

Origin ID: realKennG

Permalänk
Medlem

Tja!

Söker spelare till min platoon eller någon som bara vill spela lite!

Origin ID: fyfanvastek
Rank: 110
K/D: 4.99
PTFO
Ts3

Visa signatur

#BenQ Zowie XL2546K #Gigabyte AORUS GeForce RTX 4080 XTREME WATERFORCE

Permalänk
Medlem

OriginID: GeneralBorisho
Rank: sisådär kanske 40 något åt det hållet?
Ålder: 25

PS är aningen underlig.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Tips!

Jag släntrade in på Sweclockers discord igår och hittade ett väldigt glatt gäng som spelade BF1. Jag klarar ju knappt av att hantera Origin nu längre (det är omgjort mot BF3 och Bf4?). Discord är även det nytt för mig, skam den som ger sig.

Men hur som helst, jag rekommenderar en titt där imellanåt om man letar folk att spela med! Tydligen underlättar saker om man heter samma i Origin som på Discord, men det är mer en reflektion.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

ID: Actual-CelahiR-
Rank: 104
Classrank 50 på allt utom fordon och plan.
Spelar för att det är underhållande och ett tidsfördriv.
Jobbar väldigt oregelbundna dagar och tider så jag spelar då och då under 1-2h sessioner.
Ålder 30.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

ID: Tjock_Norris92
Ålder: 26
Rank: 92
Classrank:
-Assault, 41.
-Medic, 47.
-Support, 11.
-Scout, 13.

Spelar ganska mycket BF1, men de flesta vännerna har tröttnat och söker därför lite nytt folk att spela med! Brukar köra med discord om man känner sig bekväm med det. Adda gärna 🙂

Skickades från m.sweclockers.com