Gigantic "closed" beta weekend

Permalänk
Medlem

Gigantic "closed" beta weekend

Ännu ett MOBA. Kanske lite sent till festen men jag tycker dock detser relativt intressant ut. Det liknar SMITE eller Paragon i upplägget med tredjepersonsperspektiv bakifrån karaktären. Verkar kunna bli hektiska matcher.

Windows 10 har varit ett uttalat krav tidigare men nu verkar de ha ändrat sig och det ska släppas till plattformarna "Windows 10, PC och Xbox One". Hur man nu vill tolka det?

I alla fall verkar det vara på gång en beta weekend där alla kan ladda hem spelet på Windows 10 store och spela fram till söndag. Dock är jag på resande fot och har ingen möjlighet att prova.

https://www.microsoft.com/en-us/store/p/gigantic/9nblggh444sh

Så tänkte vara höra om det är någon som hållt ögonen på det här spelet och tänker prova i helgen? Och eventuella reflektioner?

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...

Permalänk
Medlem

Closed beta som alla kan köra

Fick en nyckel till betan i natt. Kom in här för att skänka bort den till nån som gillar den här typen av spel men det är alltså helt onödigt.

Om någon ändå vill ha nyckeln är det bara att hojta till. Man slipper Microsoft store som en del verkar hata om man använder den här nyckeln.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Closed beta som alla kan köra

Jo jag förstår verkligen inte varför dom kallar det "closed beta weekend" när den är öppen för alla.

Nåja, verkar som intresset för detta spel är rätt svalt. Hade gärna tagit en nyckel om jag kunnat spela. Återkommer om det fortfarande är closed beta när jag är hemma igen om du skulle ha kvar nyckeln.

Visa signatur

I think I'll have myself a beer...