Tävling: Designer sökes till årets julkalendertråd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Tävling: Designer sökes till årets julkalendertråd

Hej alla tomtar!

En del av er känner kanske till att det har blivit en liten tradition för mig att hålla i en julkalender-tråd varje år, där olika erbjudanden läggs upp i en samlingstråd. Känner ni inte till det, eller om ni vill kolla in igen, har ni här förra årets julkalender.
Förra året var även nytt med att ha lite finare design med olika banners i jultema (ännu en gång, stort tack till @xtQ som ställde upp och skapade dessa!).

I år tänkte jag att vi gör en ny design, men eftersom jag inte är någon klippa på design själv, sträcker jag mig ut till er medlemmar på Sweclockers för att se om ni är sugna på att bidra med ert grafiska arbete.

Känner du dig sugen att skapa designen för nästa julkalenderstråd? Kör på! Posta dina banners i en kommentar här så ska jag kika på dom Om det är flera som bidrar kommer jag att välja ut den jag tycker passar bäst.
Vad blir ditt pris? Jag kommer i julkalendertråden att nämna namnen på alla som deltagit här. Kanske inte så mycket, men förhoppningsvis tillräckligt

Det som behövs är:

• Banner högst upp, förslagsvis med texten "Julkalendrar 2016" eller liknande

• Banner för erbjudanden

• Banner för tävlingar

• Banner för rabattkoder

• För bonuspoäng, skapa även mindre "sub-banners" för teknikrelaterade och ej teknikrelaterade kategorier

Behöver ni inpiration är det bara kolla på förra årets julkalender!

Jag kommer starta julkalendertråden senast den 26/11, så efter det kommer jag inte ta emot fler erbjudanden!

Lycka till, och hoppas att det blir åtminstone ett bidrag!

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2007

Härligt att se att du tar tag i det morxy49! Du kommer att göra ett kanonjobb i år igen!

MSI Z77A-S03 Inet Ed. | i5 2500k @ 4.2Ghz | 2x Intel 520 SSD + 3TB Lagring | 32GB RAM | ASUS 760 DCII 2GB OC | EVGA Supernova G2 750W Gold+ | Fractal Design R4 | Phantek PH-TC14PE | Citera eller Pinga mig för svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Skall se om jag hinner pilla ihop något

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Nu börjar det närma sig! Inga bidrag än sålänge?

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |