Minecraft: Går det att återskapa äldre speldata/save?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrtälje
Registrerad
Mar 2014

Minecraft: Går det att återskapa äldre speldata/save?

Jag har precis börjat spela minecraft och tycker det är roligt. Men idag hände en "tråkig" sak jag hade jätte mycket saker på mig när jag hittade en sandslott, gick ner dit kistorna är (har jag sett på Youtube) tog innehållet i en skulle ta nästa då jag trampar på någon sten så ALLT exploderar

Så frågan är: Kan man ta upp ett gammalt save på någe vis??

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@Akepouchen *Rubrik ändrad i enlighet med §3.1 i forumreglerna.*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.
/moderator

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrtälje
Registrerad
Mar 2014
Skrivet av screamin-daemon:

@Akepouchen *Rubrik ändrad i enlighet med §3.1 i forumreglerna.*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.
/moderator

Ok. Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Strängnäs
Registrerad
Okt 2012

Nope, tyvärr.
Minecraft sparar bara det senaste. Du kan själv ta backup på din save.
Dina saker som överlevde explosionen ligger kvar i 15min, lycka till.
Jag har inte spelat Minecraft på ett par år, så rätta mig om jag har fel.

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: FD Arc mini R2 | PSU: CM700V | MB: Asus Maximus V Gene Z77 | CPU: I5-3570K | RAM: 16GB Corsair LP | GPU: ASUS Geforce GTX 670 DirectCU II 4GB | SSD: Crucial MX300 750GB | Input: CM Quick Fire TK, Roccat Kone Pure Optical, Steam Controller | OS: Ubuntu 16.04 LTS & KDE Neon User Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åkersberga
Registrerad
Nov 2014

Går inte att få tillbaka, du kan ju alltid använda commands om du vill ha tillbaka sakerna. Eller gå in i creative mode och spawna allt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2017
Skrivet av Akepouchen:

Jag har precis börjat spela minecraft och tycker det är roligt. Men idag hände en "tråkig" sak jag hade jätte mycket saker på mig när jag hittade en sandslott, gick ner dit kistorna är (har jag sett på Youtube) tog innehållet i en skulle ta nästa då jag trampar på någon sten så ALLT exploderar

Så frågan är: Kan man ta upp ett gammalt save på någe vis??

Nope. Du är nu det som kallas.. död

Vilken barnlek är mest populär i Indien?
Curry-gömma…