Hej @XGI93
Årsagen til at vores ordre-afdeling nogen gange ringer efter ordreafgivelse, kan være at de har brug for at bekræfte nogle af oplysningerne på ordren, eller at der er oplysninger på ordren som ikke stemmer overens med f.eks. de oplysninger der er tilknyttet det kreditkort der er blevet brugt. Dette gøres for både at beskytte kunderne, men også for at forhindre svindel.
Jeg er ked af at læse, at din ordre ikke kunne genbestilles, men kan desværre ikke udtale mig nærmere omkring dette uden et ordrenummer, men hvis du sender dette i en privat besked, vil jeg med glæde se nærmere på sagen.
Med hensyn til det beløb der er reserveret på din konto, så foretages denne reservation af din bank/kortudsteder og det er derfor kun dem der kan ophæve denne, hvilket normalt tager 3-5 bankdage. Nogen banker kan dog gøre det hurtigere hvis vi sender dem en mail med bekræftelse på at ordren er annulleret, men det er forskelligt fra bank til bank.
Med venlig hilsen / Kind regards
Karina Hansen
Nordic Social Media Support Specialist
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook