VILKA PROBLEM STÖTER NI PÅ I VARDAGEN?

Permalänk

VILKA PROBLEM STÖTER NI PÅ I VARDAGEN?

Hej! Kom nyss att tänka på en lite intressant topic att diskutera här på Sweclockers :). Vad har ni för problem som ni brukar stöta på i vardagen? Det kan var allt mellan himmel och jord, ilandsproblem som större problem. Shoot!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hazardsmokez:

Hej! Kom nyss att tänka på en lite intressant topic att diskutera här på Sweclockers :). Vad har ni för problem som ni brukar stöta på i vardagen? Det kan var allt mellan himmel och jord, ilandsproblem som större problem. Shoot!

paragrafryttare, och medlemmar som inte läser regler.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Hemsk batteritid pa luren (amerikansk SD821-driven SGS7), inga aao-knappar pa skolans tangentbord, hogljudda klasskamrater, ryggproblem p.g.a. oergonomisk position vid skrivbordet i mitt nuvarande temporara hem, hog dollarkurs resulterandes i dyrt levande har i Amerikat, motsta black friday/cyber monday-rea pa datorkomponenter da jag inte kommer att kunna anvanda de forran jag kommer hem i juni.

Att ha vanner och familj pa andra sidan Atlanten ar nog det jobbigaste problemet.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Jag stör mig på s.k caps lock-rubriker (SKRIK).
Hänvisar till Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!-tråden.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...