Obutto oZone eller r3volution? Någon som kan rekommendera dom?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2010

Obutto oZone eller r3volution? Någon som kan rekommendera dom?

Hej alla!

Blev sugen på att skaffa mig en Obutto oZone eller r3volution och tänkte därför fråga om någon som äger eller har testat den kan rekommendera den?

Spelar mest FPS men även Farming Simulator ibland. Funderar även på att testa på en del racing spel.

Tänkte därför att en sån här sats kunde vara bra om jag vill ha tillgång till ratt mm när jag behöver.

Kan man göra sig av med skrivbordet när man köper en sån här?

Tacksam för hjälp!

oZone Länk

r3volution Länk

Spelar Just Nu: BO4 (Icke BR) & Lite BFV (Diggar inte WW2) Väntar På: Identity, HL 3, RDR2PC, Anthem
Moderkort: Aorus Z390 Master ATX CPU: Intel Core i9 9900K 3.6GHz Kylare: Hydro H115i RGB Platinum Internminne: Corsair 16GB DDR4 3000MHz CL15 VengeanceGPU: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Xtreme SSD: 970 EVO 500GB M.2 & Samsung 860 EVO 1TB & Samsung 850-Series EVO 500GB OS: Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2005

Jag har en Obutto Revolution till min simracing rigg. Kan inget annat än rekommendera den om du är sugen på en riktigt stadig rigg. Jag använder min ihop med det medföljande skärmstativet och de extra fästena för trippelskärm. Robert Ehrling här på forumet har har lagt upp ett galleri där du kan läsa en hel del om hans Obutto Revolution.

CPU: i7-8700k Moderkort: Asus ROG STRIX Z370-I RAM: 16Gb Corsair Vengeance GPU: EVGA 1080 SC SSD: Samsung 960 EVO 250Gb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Cryorig C7 Chassi: Kolink Rocket Skärm: Asus ROG Swift 27"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av Trött:

Jag har en Obutto Revolution till min simracing rigg. Kan inget annat än rekommendera den om du är sugen på en riktigt stadig rigg. Jag använder min ihop med det medföljande skärmstativet och de extra fästena för trippelskärm. Robert Ehrling här på forumet har har lagt upp ett galleri där du kan läsa en hel del om hans Obutto Revolution.

Ok då vet jag! Måste dock få veta mer om den fungerar bra till annat en bara simulatorer.

Finns ju 2 modeller men kanske bättre att gå för den dyrare direkt!

Tack för kommentaren!

Spelar Just Nu: BO4 (Icke BR) & Lite BFV (Diggar inte WW2) Väntar På: Identity, HL 3, RDR2PC, Anthem
Moderkort: Aorus Z390 Master ATX CPU: Intel Core i9 9900K 3.6GHz Kylare: Hydro H115i RGB Platinum Internminne: Corsair 16GB DDR4 3000MHz CL15 VengeanceGPU: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Xtreme SSD: 970 EVO 500GB M.2 & Samsung 860 EVO 1TB & Samsung 850-Series EVO 500GB OS: Windows 10

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2005
Skrivet av segafreaks:

Ok då vet jag! Måste dock få veta mer om den fungerar bra till annat en bara simulatorer.

Finns ju 2 modeller men kanske bättre att gå för den dyrare direkt!

Tack för kommentaren!

Nu spelar jag inte mycket mer än iRacing men det gick utmärkt att sitta i den när jag spelade igenom Doom 4 tex.

CPU: i7-8700k Moderkort: Asus ROG STRIX Z370-I RAM: 16Gb Corsair Vengeance GPU: EVGA 1080 SC SSD: Samsung 960 EVO 250Gb PSU: Corsair SF 600W Kylning: Cryorig C7 Chassi: Kolink Rocket Skärm: Asus ROG Swift 27"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av Trött:

Nu spelar jag inte mycket mer än iRacing men det gick utmärkt att sitta i den när jag spelade igenom Doom 4 tex.

Ok får hoppas att någon mer kan skriva något positivt angående att spela fps eller andra typer av spel.
Kollar man youtube så nämner ingen något om det. Dom flesta köper den för simulatorer.

Kanske räcker med oZone för mig.