Corsair Obsidian 650D Mid-Tower Case

Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 650D Mid-Tower Case

Hej!

Har ett Corsair 650D i fint skick inköpt december 2014 från Inet.
Chassit kommer komplett med medföljande fläktar och i originalkartong.

Några funktioner för chassit taget från Corsairs hemsida:

- Dual 200mm fans provide outstanding cooling for even the hottest components
- Easily accessible dust filters make maintenance simple and hassle-free
- Quick-release side panels make it easier than ever to upgrade your hardware
- Integrated fan controller lets you quickly adjust cooling performance and noise levels
- Four tool-free optical drive bays and up to six SSD-ready hard drive trays provide plenty of expansion
- CPU backplate cutout makes it easy to upgrade your CPU cooler
- Brilliant cable routing system provides a way to keep your system neat and tidy
- Adjustable drive cages can be removed and relocated to accommodate large video cards
- Room for long power supplies gives you peace of mind for future upgrades

Mer information på Corsairs hemsida: http://www.corsair.com/en/obsidian-series-650d

Kan mötas i Kumla eller Örebro för affär, kan även skickas men köparen står då för frakten.

Betalning kan ske kontant vid affär mellan fyra ögon, annars är det betalning i förskott i form av Swisch eller banköverföring som gäller.

Vid frågor kan jag nås på PM.

Med Vänliga Hälsningar

Dennis

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vill inte vara den, men är priset ett skämt? Kollade prisjakt, låg ju på runt 1350kr ny för 5 år sedan?...

Permalänk
Medlem

@DozeN:

Hej!

Såg att det kanske var lite högt ^^ Men samtidigt, ett väldigt bra chassi som ej tillverkas längre, i fint skick. Och jag har inget måste med att bli av med det. Men korrigerade priset lite.

Mvh

Dennis

Visa signatur
Permalänk

@DozeN: Undrar också. Han har nog satt en nolla för mycket får man ju hoppas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deba:

@DozeN:

Hej!

Såg att det kanske var lite högt ^^ Men samtidigt, ett väldigt bra chassi som ej tillverkas längre, i fint skick. Och jag har inget måste med att bli av med det. Men korrigerade priset lite.

Mvh

Dennis

Du kan nog få en peng för det ändå, dessa chassin är ju bra och hyfsat eftertraktade åndä