Nödvändigt med underforum?

Permalänk
Medlem

Nödvändigt med underforum?

Det kanske är lite off-topic men jag ser verkligen inte varför det behövs ett underforum för specifikt Fallout 4. Speciellt när Fallout 4 är enda underforumet i Rollspel och äventyr. Det är enligt mig i alla fall inte så mycket aktivitet i underforumet för att vara värt en helt egen del?

Känns konstigt för mig i alla fall. Kanske någon med bättre koll som skulle kunna förklara anledningen?

Permalänk
Medlem

Nej, det känns som det är dags för en julstädning.

Ser ingen anledning till varför Fallout 4 skulle ha ett eget underforum när t.ex. inte Witcher eller Word of Warcraft har det.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

De rensar ju upp ibland iaf, t.ex hade ju Windows 10 ett underforum ganska länge men det är ju borta nu. Håller med om att Fallout 4 kanske inte är värt det längre^^ då titeln inte är så hypead längre..

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

Jag håller med TS, totalt meningslöst med ett underforum för ett dött single-play spel.

Snarare skulle WOW ha ett underforum.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Knuppe:

Jag håller med TS, totalt meningslöst med ett underforum för ett dött single-play spel.

Snarare skulle WOW ha ett underforum.

Fallout 4, Dött? Ok.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Inaktiv

Underforumen baseras väl mest på antalet trådar om samma ämne, inte på vilket spel som är populärast. Vill minnas att WoW hade ett underforum förut men vet inte. Det är väl inte så många som bryr sig om det idag på Swec? Jag tycker mig oftast se trådar om FPS här.

Jag vet inte men tror också att diskussionsunderlaget för Witcher 3 är väldigt mycket mindre än t.ex. Fallout 4. De som gillar W3 spelar väl det såklart men hur mycket finns det att säga om det i efterhand egentligen? Fallout 4 kommer nog fortsätta diskuteras länge med tanke på hur mycket moddar och tweaks som finns.

Permalänk
Medlem

Eller är det nödvändigt att gå in i dom forum delar man inte har intresse av? Kanske en bättre lösning

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Jag som precis köpt fallout 4 tycker att det är rätt bra med ett underforum i stället för att söka.

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Det är väl inte orealistiskt av mig att fråga om det fortfarande är aktuellt med en specifik del av forumet? Till slut bör det väl göras om och jag hade bara i åsikt att den tiden har kommit eftersom det är så väldigt lite aktivitet i underforumet.

Saker ändras och det faktum att denna tråd är det enda som rörts på väldigt länge i underforumet är väl ändå ett tecken på vad jag menar?

Permalänk
Medlem

Eller så låter man bli att gå in i underforum man inte är intresserad av? varför ta bort saker.

Visa signatur

En trött jäkel.