Permalänk
Medlem

Tangentbord beter sig konstigt

Hej, jag har ett tangentbord (CM storm quickfire rapid i) som är ca 2-3 månader gammalt och har fungerat felfritt hittills. När jag satt och lirade CS så gick min karaktär plötsligt okontrollerat åt höger ingen av knapparna på mitt tangentbord fungerade jag startade om datorn ett flertal gånger men ingen lycka, kopplade ut och in, samma resultat. Och nu har det både blivit bättre och sämre, nu fungerar tangenterna men om jag t.ex klickar på "E" så skrivs istället då ett 30-40 tal bokstäver istället för en. Så undrar då om någon har en aning om vad detta kan vara? Man får en liten känsla av att det kan vara en kortslutning men hittar ingen anledning till varför det skulle bli det, har inte spillt eller tagit ut min ilska på det (jag bankar bordet istället ) har även prövat att uppdatera drivrutiner, varit inne och kollat om jag råkat aktivera filtertangenter eller tröga tangenter, kollat om jag minskat antalet tid som det tar innan en ny bokstav skrivs när man håller ner knappen men verkar inte vara problemet. Någon aning om vad det kan vara? Lutar nästan mot att köpa ett nytt...

Permalänk

Tryck ner FN-knappen och sedan F5, det kan vara så att du råkat aktivera "upprepningsfunktionen".

Permalänk
Medlem
Skrivet av OsLunatum:

Tryck ner FN-knappen och sedan F5, det kan vara så att du råkat aktivera "upprepningsfunktionen".

Det funkade du är en gud, tack som fan! Jag satt hela dagen och försökte komma på lösningar.

Skickades från m.sweclockers.com