Kan inte logga in på Skype

Permalänk

Kan inte logga in på Skype

Jag kan inte logga in på Skype, det står att nog någon annan använder mitt konto.

Jag känner ingen som kan använda det, har jag blivit hackad? Har provat 1000 ggr att fylla i grejer för att få mail om nytt lösenord och så, men inget funkar.

Blir helt nervös här ju, vad ska jag göra!?

Permalänk
Medlem

@coconutconfetti
Du råkar inte vara inloggad på en annan enhet så den blockerar den du försöker logga in på?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Logitech G Pro|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Skrivet av bärplockaren:

@coconutconfetti
Du råkar inte vara inloggad på en annan enhet så den blockerar den du försöker logga in på?

Verkar inte så.

Permalänk
Medlem

Har du Windows 10?

Kan du möjligtvis ha Windows 10 Skype appen, kanske du är inloggad i och inte den separata som ej är inbyggt till Windows 10 som ju jag använder hellre.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch 2 | PlayStation 5 | Xbox Series X
Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av Vangen:

Har du Windows 10?

Kan du möjligtvis ha Windows 10 Skype appen, kanske du är inloggad i och inte den separata som ej är inbyggt till Windows 10 som ju jag använder hellre.

Va? Jag har Skype på min iPhone men är inte inloggad, hade Skype på mitt förra jobb i PC men är inte inloggad där.

Detta är fan katastrof.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coconutconfetti:

Va? Jag har Skype på min iPhone men är inte inloggad, hade Skype på mitt förra jobb i PC men är inte inloggad där.

Detta är fan katastrof.

Kontakta Skypes support. Ingen här kan hjälpa dig få tillbaka ditt konto.

Visa signatur

Mac mini M2
PS5 Pro

Permalänk

Exakt vad står det?
Står det "Någon annan använder ditt konto just nu"

Visa signatur

feting dator

Permalänk

@Hjärnsläpp: "Det verkar som om någon annan använder ditt konto."

Permalänk
Skrivet av murzoo:

Kontakta Skypes support. Ingen här kan hjälpa dig få tillbaka ditt konto.

Hur gör man det? Jag kan ju inte logga in på hjälp forumet heller. Har dom nån mail eller så? Eller måste jag skapa ett nytt konto för att be om hjälp på forumet.

Permalänk

Nu har jag chattat med support, men dom kan inte göra mer än när man fyller i sånt där för att återfå sitt konto.