Radera dubletter i ''Google Foton'' på webben?

Permalänk

Radera dubletter i ''Google Foton'' på webben?

Hej

Ibland krånglar appen på mobilen och då måste jag göra en ''manuell'' säkerhetskopiering för att verkligen få alla foton från Google Foton appen till Google Foton på webben. Men då verkar det som att det blir dubletter av vissa foton.

Finns det nått sätt att automatiskt ta bort dubletter från molnlagringen ''Google Foton'' på webben? Tar så jäkla tid at sitta och radera !

Tacksam för svar !

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Problematik:

Hej

Ibland krånglar appen på mobilen och då måste jag göra en ''manuell'' säkerhetskopiering för att verkligen få alla foton från Google Foton appen till Google Foton på webben. Men då verkar det som att det blir dubletter av vissa foton.

Finns det nått sätt att automatiskt ta bort dubletter från molnlagringen ''Google Foton'' på webben? Tar så jäkla tid at sitta och radera !

Tacksam för svar !

Om du vet vilka bilder det gäller är det ju bara att radera dem på telefonen/webben.

Permalänk
Medlem

Tydligen är det här den enda lätta lösningen just nu: http://www.clonefileschecker.com/blog/how-to-stop-google-phot...

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.