Nytt mekaniskt tangentbord innan mellandagsrean tar slut! Snabb hjälp tack!

Permalänk
Medlem

Nytt mekaniskt tangentbord innan mellandagsrean tar slut! Snabb hjälp tack!

Hej! Jag tänkte passa på att att köpa lite ny utrustning nu när mellandagsrean var igång, dock så har jag inte haft tid förrns nu i sista minuten att kolla efter varor! När det kommer till tangentbord är jag lite vilsen, därför vänder jag mig till er!

Jag vill ha ett allround bord, bryr min into om RGB eller macros osv.

Jag har just nu ett gammalt membrantangentbord som börjar bli slitet och vill därför byta detta, tänkte att ett mekaniskt tangentbord skulle vara bra! Jag spelar diverse spel i olika kategorier och har läst till mig att cherry brytare skulle vara de bästa "all round" brytarna. Var lite sugen på ett SteelSeries Apex M400 men jag vet inte hur bra QX1 brytarna är, annars har jag läst bra saker om M500 mer cherry brytare. Apex M800 är ju bra rea på just nu, men jag har läst att QS1-brytare är otroligt känsliga.

Är det någon som kan rekommendera någon av de ovanstående borden eller några andra prisvärda/rabatterade bord?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

God kväll, jag har precis beställt mitt första mekaniska tangentbord, ett SS apex m500 med röda cherry mx brytare. Finns på komplett just nu för 699:- nedsatt från 1090:- Vet ej hur jag länkar direkt till produkten från min iPad

Permalänk
Medlem
Skrivet av wesker:

God kväll, jag har precis beställt mitt första mekaniska tangentbord, ett SS apex m500 med röda cherry mx brytare. Finns på komplett just nu för 699:- nedsatt från 1090:- Vet ej hur jag länkar direkt till produkten från min iPad

Tack! Det var precis vad jag sökte!