Gigabyte avtäcker den bärbara speldatorn Sabre 15 med Geforce GTX 1050 Ti

Permalänk
Melding Plague

Gigabyte avtäcker den bärbara speldatorn Sabre 15 med Geforce GTX 1050 Ti

Komponentjätten Gigabyte går ned i prisklasserna med Sabre 15, en helt ny bärbar speldator med Geforce GTX 1050 eller GTX 1050 Ti och slimmad design.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Äntligen kommer det lite mellanklassmaskiner med intel i5/i7mq processorer och 1050/1050ti. Jag ska köpa en under 2017, frågan är bara vilken tillverkare? Jag hoppas rent utseendemässigt på en helsvart Lenovo Thinkpad eller HP Probook med denna hårdvara. Jag vill absolut inte ha en massa P12 rgb bling. Denna gigabyte modell skulle kunna passa mig om man stänger av rgb belysningen och är helt klart en kandidat!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vill se en stilren laptop med 1050/1050ti som inte skriker "Gamingdator"

Visa signatur

Rigg:
Chassi: Coolermaster NR200P | CPU: Intel Core i7 10700K | MB: Gigabyte Z490I AORUS ULTRA | GPU: GTX1080ti Stric OC | PSU: Corsair SF750 | OS: Windows 8.1 | RAM: 32GB Corsair Vengeance 3200MHz | SSD: 2x1TB M2 NVME | Monitor: Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av tiieempu:

Jag vill se en stilren laptop med 1050/1050ti som inte skriker "Gamingdator"

Tyckte denna var otroligt tillbakadragen, minus disco tangentbordet. Lätt fixat med att stänga av bara. Men värre på den enorma GIGABYTE loggan, finner det svårt att få den att framstå som något annat än bara en markering (inte det mest attraktiva inom logotyper).

Permalänk

Stilren och fin

Skickades från m.sweclockers.com