Kass kundtjänst - LÖST

Permalänk
Medlem

Kass kundtjänst - LÖST

Beställde i mellandagarna en laptop från Inet varpå fel dator skickas ut. Mailade med kundtjänst dagen efter jag hämtat ut datorn och konstaterat att det är fel produkt varpå jag får informationen att någon hör av sig idag istället.
Idag rår jag ett mail om att min ansökan om återköp är godkänd, problemet är bara att jag inte ansökt om något återköp. Har mailat till aka om detta imorse men inget svar än.

Så ska det ju inte funka. Jag kan förstå att de erbjuder återköp om de inte kan fiska fram datorn som jag betalat för men då ska detta informeras om först.

Riktigt dåligt.

EDIT: Verkar som att de ska försöka fiska fram rätt dator nu så bortse från detta.

Permalänk
Medlem

Låter som ett missförstånd tycker jag, hör av dig igen och red ut det. Själv har jag bara bra erfarnheter av Inets support.

Permalänk
Medlem

Edit:
Missförstånd av mig, verkar som att de försöker lösa detta.

Permalänk
Inet
Skrivet av danneee:

Beställde i mellandagarna en laptop från Inet varpå fel dator skickas ut. Mailade med kundtjänst dagen efter jag hämtat ut datorn och konstaterat att det är fel produkt varpå jag får informationen att någon hör av sig idag istället.
Idag rår jag ett mail om att min ansökan om återköp är godkänd, problemet är bara att jag inte ansökt om något återköp. Har mailat till aka om detta imorse men inget svar än.

Så ska det ju inte funka. Jag kan förstå att de erbjuder återköp om de inte kan fiska fram datorn som jag betalat för men då ska detta informeras om först.

Riktigt dåligt.

EDIT: Verkar som att de ska försöka fiska fram rätt dator nu så bortse från detta.

Skönt att det löste sig!