Kass kundtjänst - LÖST

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Jun 2004

Kass kundtjänst - LÖST

Beställde i mellandagarna en laptop från Inet varpå fel dator skickas ut. Mailade med kundtjänst dagen efter jag hämtat ut datorn och konstaterat att det är fel produkt varpå jag får informationen att någon hör av sig idag istället.
Idag rår jag ett mail om att min ansökan om återköp är godkänd, problemet är bara att jag inte ansökt om något återköp. Har mailat till aka om detta imorse men inget svar än.

Så ska det ju inte funka. Jag kan förstå att de erbjuder återköp om de inte kan fiska fram datorn som jag betalat för men då ska detta informeras om först.

Riktigt dåligt.

EDIT: Verkar som att de ska försöka fiska fram rätt dator nu så bortse från detta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlshamn
Registrerad
Jan 2012

Låter som ett missförstånd tycker jag, hör av dig igen och red ut det. Själv har jag bara bra erfarnheter av Inets support.

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Msi GTX 1070 Gaming X - EVGA Supernova G3 750w - Fractal Design C TG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
STHLM
Registrerad
Jun 2004

Edit:
Missförstånd av mig, verkar som att de försöker lösa detta.

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av danneee:

Beställde i mellandagarna en laptop från Inet varpå fel dator skickas ut. Mailade med kundtjänst dagen efter jag hämtat ut datorn och konstaterat att det är fel produkt varpå jag får informationen att någon hör av sig idag istället.
Idag rår jag ett mail om att min ansökan om återköp är godkänd, problemet är bara att jag inte ansökt om något återköp. Har mailat till aka om detta imorse men inget svar än.

Så ska det ju inte funka. Jag kan förstå att de erbjuder återköp om de inte kan fiska fram datorn som jag betalat för men då ska detta informeras om först.

Riktigt dåligt.

EDIT: Verkar som att de ska försöka fiska fram rätt dator nu så bortse från detta.

Skönt att det löste sig!

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter