CS:GO går inte att starta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2016

CS:GO går inte att starta?

Har köpt en ny dator och laddade ner CS men när jag ska starta det så händer inget. Det står att programmet körs en kort stund men sedan försvinner det. Har letat runt efter olika förslag på hur man fixar det men hittar inget som funkar. Jag har gått igenom cachefilerna och jag har också testat att ta bort CS och ladda ner det igen. Testade också att köra det som Admin.

Om någon kanske vet hur man gör så är det väldigt uppskattat!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Feb 2012
Skrivet av GregorNisse:

Har köpt en ny dator och laddade ner CS men när jag ska starta det så händer inget. Det står att programmet körs en kort stund men sedan försvinner det. Har letat runt efter olika förslag på hur man fixar det men hittar inget som funkar. Jag har gått igenom cachefilerna och jag har också testat att ta bort CS och ladda ner det igen. Testade också att köra det som Admin.

Om någon kanske vet hur man gör så är det väldigt uppskattat!

Har du provat allt i denna tråd? https://steamcommunity.com/app/730/discussions/0/541906348046...

Fractal Design R4 | i7 6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Palit GTX 1080 GameRock Premium | 16GB DDR4 | Samsung 840 Pro
Asus ROG Swift PG248Q | Zowie EC2-A | CM Masterkeys Pro S | Sennheiser PC 360 G4ME

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2016

Mitt CS funkar nu!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2013
Skrivet av GregorNisse:

Mitt CS funkar nu!

Vad gjorde du då? Lär underlätta för nästa person som har samma problem

M-ITX: Fractal Design Node 304 Gigabyte H97N i7 4790k Msi GTX980 Gaming Ballistix Sport 16GB @ 1600MHz