Frågor kring Kognitionsvetenskap

Permalänk

Frågor kring Kognitionsvetenskap

Hejsan!

Linjen jag vill plugga till höst är alltså Kognitionsvetenskap och den finns i Göteborg, Linköping och Umeå. Jag har dock aldrig träffat någon som gått denna linje, men den låter mycket intressant när man läser om den. Något i min .. "klickar lite" när jag läser alla kurser och vilken utbildning man får på ett sätt som det aldrig gjort innan.

Så nu kommer jag här med lite frågor:

- Finns det någon här som gått just den linjen som kan berätta vad de tyckte om sina 3 år? (nämn gärna vilken stad ni pluggade i också).

- Hur ser jobbmarknaden ut efter man är klar med utbildningen? Vad för slags jobb är det man kommer få? (enkelt att hitta jobb? Lön?)

- Vad tycktes om de lärarna ni/du hade samt var klasserna goa?

Och en fråga som går inom ämnet "blandat"

- Om ni skulle rate-a de där tre studentstäderna i vilken stad som var roligast och bäst att plugga i..vilken ordning kmr då göte, linköping och Umeå?

Tack på förhand för svar. Jag är en riktig noob på forumskrivande och Kunskapsskolan i allmänhet så jag tackar för all info ni kan ge.

Thx!

Permalänk

Ingen som nappar och kan sälja in mig lite?

Permalänk
Medlem

@Timmermannen: Hej!
Lite sen kanske, men. Jag läser iaf i Linköping just nu! Mycket nöjd med utbildningen, speciellt det andra året som jag tycker har varit extra givande (och utmanande).

Som sagt... Lite sent kanske, men har du frågor så ställ :)!