Permalänk

Söker minecraft staff till server!

Hej!
Jag och min vän har startat vår tredje server nu. Lite spelare har börjat trilla in. Och i samband med det måste vi rekrytera lite personal.

Servern vi har är towny, pvp och survival.

Vi letar efter admins, moderatorer och byggare. Ett krav är att man är aktiv och är hjälpsam. Tidigare server erfarenhet är att föredra.

Man kommer hjälpa oss att sköta både våran server men också hemsidan.

Ansök på vår hemsida: http://svenskariken.enjin.com/
ip:n till servern: svenskariken.beastmc.com

Visa signatur

minecraft server: SvenskaRiken.servegame.com

Permalänk

glömde att tillägga att man måste vara 14 år gammal

Visa signatur

minecraft server: SvenskaRiken.servegame.com

Permalänk
Medlem

Vart körs servern i? Har över 100 ping på eran server dock så har jag fiber nätverk.

Permalänk
Skrivet av zackaria:

Vart körs servern i? Har över 100 ping på eran server dock så har jag fiber nätverk.

Servern hostas i USA. Dock så är det inget som påverkar spelupplevelsen på servern. Pingen är lite högre än på vissa servrar men inte märkbart.

Visa signatur

minecraft server: SvenskaRiken.servegame.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av skillman1428:

Hej!
Jag och min vän har startat vår tredje server nu. Lite spelare har börjat trilla in. Och i samband med det måste vi rekrytera lite personal.

Servern vi har är towny, pvp och survival.

Vi letar efter admins, moderatorer och byggare. Ett krav är att man är aktiv och är hjälpsam. Tidigare server erfarenhet är att föredra.

Man kommer hjälpa oss att sköta både våran server men också hemsidan.

Ansök på vår hemsida: http://svenskariken.enjin.com/
ip:n till servern: svenskariken.beastmc.com

Hej!
Vad är tanken med servern? Är det bara ett litet projekt som kommer läggas ner om någon månad? Eller är tanken att den skall växa fram? Har hållit på med mc servrar i ca 5 år nu, så har ganska stor kunskap, men har även varit med om att folk vill ha hjälp med diverse saker o sedan lagt ner någon månad senare, därför jag frågar

/Mvh Kevin

Visa signatur

/////Mvh Kevin

Permalänk
Skrivet av buskevin:

Hej!
Vad är tanken med servern? Är det bara ett litet projekt som kommer läggas ner om någon månad? Eller är tanken att den skall växa fram? Har hållit på med mc servrar i ca 5 år nu, så har ganska stor kunskap, men har även varit med om att folk vill ha hjälp med diverse saker o sedan lagt ner någon månad senare, därför jag frågar

/Mvh Kevin

Tanken är att den ska växa till en av de större svenska servrarna, men för att detta ska bli möjligt måste vi ha fler som hjälper spelarna!
Du är varmt välkommen in till oss om du är intresserad

Visa signatur

minecraft server: SvenskaRiken.servegame.com

Permalänk

Vi söker fortfarande staff! Vi behöver verkligen hjälp!

Visa signatur

minecraft server: SvenskaRiken.servegame.com

Permalänk

Hej jag väldigt ny på minecraft men spelat ca ett halvår nu från och till. Skulle man kunna få hoppa med i eran server och prova på lite? För mig skulle det vara bra/kul för då kanske man lär sig lite mera. För er är jag kanske ingen större tillgång förutom att jag kan vara en springpojk om så skulle behövas jag är 36år

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hejsan! Söker ni fortfarande efter staff? För det är nämnligen så att jag söker efter erfaren server ägare att hjälpa till att skapa en faction server! Är du intresserad så gå in på vår hemsida och kom i kontakt med oss: www.7011A.weebly.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej jag kan gärna vara administratör och hjälpa till med komands och så men jag vet inte om ni har lagt ner projektet men om ni inte har det skicka gärna server ipn