Tävla och vinn Be Quiet Pure Base 600

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Be Quiet Pure Base 600

I samband med lanseringen av instegsmodellen Pure Base 600 arrangerar Be Quiet en tävling på SweClockers, där tre får chansen att vinna varsitt chassi.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Varför premieras alltid humor eller liknande vid dessa tävlingar? Räcker det inte med att man behöver ett nytt chassi men inte har råd osv?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Dessa tävlingar med motivation är ju tråkigt :<.. Men hoppas jag vinner ändå!

Permalänk
Medlem

Jag gillar chassit, hoppas att jag vinner den.

Permalänk
Medlem

Själv anser jag att det är ett bra inslag med tävlingar då och då på SweC.
Kan tänka mig att det blir avsevärt roligare för juryn att gå igenom motiveringarna om användarna använder sig av humor. Tänk er själva om en jury på ett antal personer ska gå igenom flera motiveringar i stil med "jag har inte råd just nu, skulle behöva detta chassi..." osv.

Visa signatur

sweclocker since '04

Permalänk
Medlem

Den verkar riktigt najs! Hade varit kul att vinna

Visa signatur

|MB: MSI X570 GAMING PLUS |CPU: Ryzen 5600X @ 4800Mhz |GPU: ASUS RTX 2070 SUPER ROG Strix |RAM:Corsair Vengeance RGB PRO @ 3600Mhz|SSD Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem

håller med om att det är bra med tävlingar för att promota sweclockers. Lite reklam är aldrig fel Tycker även om att man får lägga till något eget vid tävlingar det skapar mer sammanhållning och underhållning i detta fall

Visa signatur

Moderkort: Asus Prime X370Pro - CPU: Ryzen 7 1700 3.5Ghz - RAM: TridentZ 3000MHz 16GB - SSD: 600GB - HDD: 1x 1TB - GPU: gtx 1060 6gb STRIX Gaming - Chassi: Mission SG GGX 3.5

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Håll diskussionerna till tävlingen, är ni inte intresserade av tävlingen så finns det annat att läsa.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Treant:

Varför premieras alltid humor eller liknande vid dessa tävlingar? Räcker det inte med att man behöver ett nytt chassi men inte har råd osv?

Därför att det inte handlar om att ge bort ett chassi, etc och få goodwill på det. Genom att få oss att tänka till om motiveringar och humor så bränner vi in varumärket och modellen i våra synapser i högre utsträckning än om vi bara skriver "ge den till mig" och sen surfar vidare.

Permalänk
Medlem

När får vi veta vinnarna?