Permalänk
Medlem

SNES, PS1, PS2 och GameCube

Har lite spel som ligger här hemma och tar plats som jag tror gör bättre nytta hos någon som uppskattar dem lite bättre. Är väl en salig blandning av jox jag orkade rota fram. Främst vad gäller SNES så får ni fråga om ni vill ha SNS-koder på flärpar och manualer, annars är bilderna det som erbjuds.

Förutsatt att bilden inte visar något annat är allt komplett och m manual och skiva, men fråga gärna så dubbelkollar jag om ni undrar. Ser gärna paketpriser och slipper gärna massa budgivning, har hyffsat koll på vad grejerna är värda, men köp fler, spara mer som man säger

Bilderna visar:
- Donkey Kong Country, komplett i akrylbox, Bergsala om jag minns rätt, dubbelkollar gärna vid intresse.
- Pitfall, komplett, tyska på boxen, europeisk m andra ord.
- Magic the Gathering: Battlemage, komplett
- 8st PS1-spel, + Sonic till GC:
- Resten av PS2-spelen, läs titlarna, fråga om ni undrar något.

Tyvärr fick jag inte plats m fler bilder, så UTÖVER bilderna har jag också följande:
Endast cartridges till SNES:
- Paperboy
- Stargate
- Pittfall
Fråga efter koder

Har även UN Squadron m manual i en VHS-liknande förpackning, troligen ngn form av original-kartong utan själva bilderna runt om. Fråga för bilder.

Warhammer: Dark Omen till PS1, endast skiva plus baksida till fodralet.

No Fear: Downhill Mountain Biking till PS1, komplett

OS Beijing 2008 och Burnout Paradise ultimate till XBOX360

Skickar självklart i hela Sverige, hämtas annars ute på Lidingö alt möts upp någonstans centralt, endera längst med röda linjen på sträckan Ropsten - TC eller gröna på sträcka TC-Odenplan.

Föredrar swish, men banköverföring går också bra. Vid möte tillkommer 20kr om det ska betalas med kontanter. Byten är alltid intressant, är just nu mest intresserad av ett par enklare datorhögtalare, blurayfilmer eller nått nytt fräsigt spel till PS4/PC.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper gärna alla snes i paket. Vad har du tänkt inkl frakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej! det står att en av bilderna visar 8st playstation 1 spel men vad jag kan se så är det bara Magic the Gathering som är till PS1?

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk

pris på snes stargate?

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Skrivet av aikhabbo:

Köper gärna alla snes i paket. Vad har du tänkt inkl frakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Du har PM

Skrivet av Pronix:

Hej! det står att en av bilderna visar 8st playstation 1 spel men vad jag kan se så är det bara Magic the Gathering som är till PS1?

Lite snurrig i huvudet när jag skrev, det ska givetvis stå PS2

Skrivet av john00133:

pris på snes stargate?

Säljer hällre allt till en, återkommer om ovanstående faller bort

Permalänk
Medlem

pris för alla PS2?