Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

''@'' tar god tid på sig

Hallåj!

Som rubriken lyder, när jag ska skriva ett @, så tar det 1-2 sekunder innan den dyker upp på skärmen. Vad kan detta bero på? Windows är up-to-date, Razer synapse är up-to-date, har rebootat samt pluggat ut och in.

Några snabba sätt att lösa detta?

Tack!

Mvh, Ludd

LuddeAlajarvi

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2002

Om alla andra tangenter/tecken fungerar bra så skulle jag gissa på någon mjukvarutjaffs? Varit så länge eller kom det nu? Uppdaterat Razer nyligen?

[size="1"]*signatur raderad*, referrallänkar behöver vi inte gömma i signaturer (§8 marknadsföring)[/size] Till MOD: Ditt smartskafft, man gömmer inte något som är helt synligt!

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av LuddeAlajarvi:

Hallåj!

Som rubriken lyder, när jag ska skriva ett @, så tar det 1-2 sekunder innan den dyker upp på skärmen. Vad kan detta bero på? Windows är up-to-date, Razer synapse är up-to-date, har rebootat samt pluggat ut och in.

Några snabba sätt att lösa detta?

Tack!

Mvh, Ludd

@LuddeAlajarvi Har du Asus GPUTweak installerat på datorn?

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av screamin-daemon:

@LuddeAlajarvi Har du Asus GPUTweak installerat på datorn?

Yesbox!

LuddeAlajarvi

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

Kan vara pga. Asus obskyra hotkey-funktion, testa att avinstallera.

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av fragwolf:

Om alla andra tangenter/tecken fungerar bra så skulle jag gissa på någon mjukvarutjaffs? Varit så länge eller kom det nu? Uppdaterat Razer nyligen?

Kom rätt nyss, byggde ihop nya datorn idag, allt funkade som vanligt tills nu, kan ha något med Tweak som personen nedan nämner om, vi får se

LuddeAlajarvi

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Kan vara pga. Asus obskyra hotkey-funktion, testa att avinstallera.

Jo det var det!
Men jag gillade verkligen Tweaken, enkelt att ställa in grafikkortet efter hur man vill ha det, några andra alternativ?

LuddeAlajarvi

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013

msi afterburner gör väl samma sak

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

@LuddeAlajarvi Jag använder MSI Afterburner ihop med mitt Asus 1080, fungerar utmärkt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

@LuddeAlajarvi Jag använder MSI Afterburner ihop med mitt Asus 1080, fungerar utmärkt.

Kör på den då! Tack för snabbt och enkelt svar!!

LuddeAlajarvi

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2002

Kom rätt nyss, byggde ihop nya datorn idag, allt funkade som vanligt tills nu, kan ha något med Tweak som personen nedan nämner om, vi får se

Mm det var lite det jag ville komma till. Bra det löste sig.

[size="1"]*signatur raderad*, referrallänkar behöver vi inte gömma i signaturer (§8 marknadsföring)[/size] Till MOD: Ditt smartskafft, man gömmer inte något som är helt synligt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Okt 2013

Jo det var det!
Men jag gillade verkligen Tweaken, enkelt att ställa in grafikkortet efter hur man vill ha det, några andra alternativ?

Ja, det ska gå att ställa in i inställningar "turn off keybindings" eller nåt liknande!

c'est la baguette