Forumdelen sponsras av

Vad är detta för kontakt? apple 30pin till volvo xc70 my15 rse

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
som gud är min närvaro överallt.
Registrerad
Nov 2005

Vad är detta för kontakt? apple 30pin till volvo xc70 my15 rse

Hej

Hoppas detta är rätt ställe att posta denna fråga, Är det fel förlitar jag mig på att någon moderator korrigerar mig

Till frågan, Jag har skärmar i nackstöden på bilen, på skärmarna finns det ingång för
iphone 4 samt ipad 2-3 mm, Det ansluts med vanliga apple 30pin till en adapter sladd som ansluts till skärmen.
Det jag vill veta är vad det är för typ av kontakt som används till skärmen. (se zippade bilder)
Det är ingen mini hdmi och jag känner inte igen den. Volvo kan inte/vill inte svara på det, så nu hoppas jag ni kan ge mig ett svar på det.

Bilder går att se här på kabel och ingång på skärmen: OBS! Direktlänk till 30 MB .zip https://server.chalis.se/main.html?download&weblink=408bb43f9...

[Använd istället tjänster som imgur och liknande för att ladda upp bilder. Detta ökar möjligheten till att bli hjälpt./Mvh TY]

/Mvh

Direktlänk till stor .zip-fil utan varning

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag;-)

main dator: rampage v10, 6950x, Titan xp,64gig ram,intel 950,2x 10gig nic, asus 2k 165hz ips skärm, 900D custom vattenkylning.
main server: Supermicro, amd 6386se 16 trådar, 20TB i raid 6, 64gig ecc ram, 6x 10 gig nic. custom vattenkylning. 1/1gig nätverk via dedikerad fiberlina, router:usg pro4