Prisjakt har haft en läcka utav e-post adresser

Permalänk
Medlem

Prisjakt har haft en läcka utav e-post adresser

Fick ett en uppmaning från Prisjakt...

Dold text

Någon enorm hysteri är det väl inte men, ett finger i vädret är det väl värt iaf.

Tips: nyttja Lastpass eller liknande tillägg till din webbläsare för och generera unika lösen/inlogg över det vida nätet.

Hade svårt att placera denna tråd f.ö.

Permalänk
Medlem

jag skickade ett mail och frågade om detaljer.

"kommit ut externt"
"vidtagit åtgärder"

man vill ju veta mer detaljar om man nu är drabbad

Permalänk
Medlem

Har ett slasklösenord för alla sidor som inte har någon personlig info eller kan strula till det för mig. Vafan ska någon göra, skapa en lista xD

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

Har ett slasklösenord för alla sidor som inte har någon personlig info eller kan strula till det för mig. Vafan ska någon göra, skapa en lista xD

Skickades från m.sweclockers.com

Jag hade samma tanke! Möjligtvis kan dom ge höga betyg till artiklar eller butiker som jag tycker är skit.

Permalänk
Medlem

"Vi tar er integritet och säkerhet på största allvar...."

Ja, det är väl därför ni inte ger användarna möjlighet att välja bort lagring av deras mailadresser i er databas, och i princip tvingar dem vänta på att ni slarvar bort adresserna på det här viset. Jäkla jönsar.

Hade gladeligen offrat möjligheten till lösenordsåterställning för att slippa sån här skit.

Permalänk
Medlem

Fick detta mejl också. Jag kräver konpensation!!!!

Haha nej seriöst är väl inte mycket som kan hända.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonteAhlberg:

Fick detta mejl också. Jag kräver konpensation!!!!

Haha nej seriöst är väl inte mycket som kan hända.

Äh, typ ett extra flöde på vanlig skräppost med röda deals på piller som vässar pennan - är väl det värstaste som kan hända.

Tycker ändå att upplysningen om att de har haft en läcka; är en god tanke.