Permalänk
Medlem

BenQ 24" XL2410T 120Hz

Hej,

Har bytt upp mig i storlek och säljer nu gamla skärmen till högstbjudande. Inga pixelfel vad jag kan se.

Accepterar endast upphämtning då jag inte har någon kartong och är för lat för att fixa med frakt. Swish föredras helt klart.

Svårt med pris men börja buda kring 500:- kanske, det är svårt att uppskatta värdet tycker jag.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Finns den kvar? Budar 500 iaf. Bor i umeå så jag kan hämta

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem
Skrivet av pläp:

Finns den kvar? Budar 500 iaf. Bor i umeå så jag kan hämta

Den finns kvar, avvaktar några dagar, är det ingen som budar högre får du ta den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

Kan ge 600 och hämtar, om den är kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pläp:

Finns den kvar? Budar 500 iaf. Bor i umeå så jag kan hämta

Skrivet av streetracing:

Kan ge 600 och hämtar, om den är kvar?

Skärmen finns kvar, vill pläp buda högre får han till Fredag kl 18 att göra det.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Budar 700 dårå

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem

Avslutar detta på Fredag kl 18:00 som sagt så den som är högst då får ta den

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Så jag förmodar att jag vann budgivningen? Sitter på telefonen och verkar inte kunna skriva privmess åt dig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem
Skrivet av pläp:

Så jag förmodar att jag vann budgivningen? Sitter på telefonen och verkar inte kunna skriva privmess åt dig

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det gjorde du, skickade ett mess till dig tidigare men då förstår jag. När vill du hämta?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeqvist:

Ja det gjorde du, skickade ett mess till dig tidigare men då förstår jag. När vill du hämta?

Det blir nog i veckan. Jag jobbar eftermiddag så det blir nog min bror som hämtar. Men svarar när jag kommit hem!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[CPU] I5 3770k @ 4.6ghz 1.2v [Moderkort] Asus p8z77-v [Minne] Kingston HyperX 1600mhz 12gb [Grafikkort] Asus GTX 780 DCII @ 1207 / 1706 [Hårddisk] Samsung 840 EVO 256gb (os) Ocz Vertex2 (spel) [Skärm] Benq XL2420T och en Benq G2420HDBL

Permalänk
Medlem

Skärmen såld.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!