Permalänk

HP Procurve 2810-24

HP Procurve 2810-24

HP Procurve 2810-24P

Manual 2810

Allt sker i tråden, pm ignoreras. Vid överenskommen affär sker resten i PM.

Swish är det som gäller.

Jag säljer/skänker till vem jag vill, när jag vill och kan när som helst dra tillbaks annonsen mm. Ska något skickas står köparen för frakten, Postnord är det som kommer användas.

/Patrik

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Rekommenderar eventuell köpare att köpa en likadan switch för 500kr i denna annonsen istället och få massa annat på köpet:
http://www.sweclockers.com/marknad/138973-old-school-virtuali...

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

@CrüeHead Har du switchen kvar?

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

@Dimman:

Hej,

Jag har switchen kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

@Dimman:

Hej,

Jag har switchen kvar.

Ok, fint. Med tanke på det ovan, kan du tänka dig att släppa den för 500kr? Jag kan hämta den om du finns kvar i Eslöv-området? (Såg i en tidigare annons att du nämnde Eslöv. Lund/Höör med närhet funkar också.)

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

@Dimman:

Jag säljer den för 1200:- Det är ett bra pris, varför personen i länkad annons väljer andra priser är upp till denne.

Switchen finns i Eslöv, du är välkommen att hämta den idag om du väljer att köpa.

/Patrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrüeHead:

@Dimman:

Jag säljer den för 1200:- Det är ett bra pris, varför personen i länkad annons väljer andra priser är upp till denne.

Switchen finns i Eslöv, du är välkommen att hämta den idag om du väljer att köpa.

/Patrik

Då får jag tyvärr tacka nej, men tack för erbjudandet. (Visst är det så, det är en fri marknad För min egen del så står det mellan en billigare L2 switch eller en ny L3 switch från Ubiquiti för runt 2k)

/ Jonny

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk

@Dimman:

Det är lugnt,

Jag kör en Ubiquiti Unifi AP, var rätt så nöjd i början men nu med deras Unify controller verktyg så knyter de ihop fler och fler saker så du måste ha deras produkter. Förståeligt, men kan ju vara så att man vill ha något annat än deras produkter.

Så snart åker min AP ut och upp med mina Cisco APs.

ha det!

/Patrik