World of Warcraft vilka realm är massa med svenskar på?

Permalänk
Medlem

World of Warcraft vilka realm är massa med svenskar på?

Hej som rubriken säger så undrar jag vilken realm är svensakr mest inne på.
Söker även svensk guild. Har en char på lvl 110 hunter beast mastery på draenor fast kan jag göra en alt på andra realm om det behövs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agda78:

Hej som rubriken säger så undrar jag vilken realm är svensakr mest inne på.
Söker även svensk guild. Har en char på lvl 110 hunter beast mastery på draenor fast kan jag göra en alt på andra realm om det behövs

Outland alliance/Darksarrow

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Stormscale, inte sällan kallat Swescale. 95% hörde på servern dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agda78:

Hej som rubriken säger så undrar jag vilken realm är svensakr mest inne på.
Söker även svensk guild. Har en char på lvl 110 hunter beast mastery på draenor fast kan jag göra en alt på andra realm om det behövs

Är det svenskar du vill spela med så är det Swescale horde som gäller, för alliance så ska Silvermoon ha många svenskar.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻