Steam Verify Credit Card

Permalänk
Medlem

Steam Verify Credit Card

Hej,
Jag har satt in 20 euro i min steam wallet när jag gör det här gör jag det med mitt kort. Jag har Länsförsäkringar och ett visa kort men jag kan inte se dom där "Pendig sakerna" eftersom dom inte kommer upp. Det står att det inte är det man har satt in heller så det kan ju inte vara det. Är det enklast att bara ringa Länsförsäkringar och kolla med dom eller ska jag bara vänta till det har tagit slut. Kunde varit bra att göra det där för jag antar att jag inte kommer göra det här någon mer gång. Jag har satt in med samma kort andra gånger också men har haft det här problemet då också men inte kunnat lösa det.

MVH

Permalänk
Avstängd

Kanske är lättare å göra det genom Paypal, så slipper du detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Kanske är lättare å göra det genom Paypal, så slipper du detta?

Problemet är att jag är för liten att ha paypal.

Med vänlig hälsning, Ludwig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Anglofil:

Problemet är att jag är för liten att ha paypal.

Med vänlig hälsning, Ludwig

Skickades från m.sweclockers.com

Ah ok - annars går det ju köpa 20 euro kort på olika spelbutiker online, t ex https://www.mmocodes.se/gift-cards/steam-gift-cards

Köpt där ett par gånger själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anglofil:

Problemet är att jag är för liten att ha paypal.

Med vänlig hälsning, Ludwig

Skickades från m.sweclockers.com

Om du är för ung för Paypal, är du säker på att ditt kort ens godkänner köp på internet då?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Om du är för ung för Paypal, är du säker på att ditt kort ens godkänner köp på internet då?

Ja har beställt flera gånger ifrån olika länder och satt in med kortet! Fungerar utmärkt antar att jag bara får vänta. Har satt in ca 150€ med kortet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Ah ok - annars går det ju köpa 20 euro kort på olika spelbutiker online, t ex https://www.mmocodes.se/gift-cards/steam-gift-cards

Köpt där ett par gånger själv

Ok tack så mycket har tänkt på att köpa sådana. Visste inte att det fanns att köpa på internet. Närmaste butiken är ett tag ifrån mig som har sådana! Men tack för tipset.

Med vänlig hälsning, Ludwig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag rekommenderar att du går till Pressbyrån och ber om ''Paysafecard' Dom finns i 100kr,250kr,500kr, det är som en påfyllnads kod man får vid kontantkorts telefoner,med denna kod kan du lägga till t pengar i din Steam wallet.

Steam har fullt stöd för paysafecard, visst det tillkommer 5kr service avgift när du köper det på pressbyrån men det är enkelt och annonymt.
https://www.paysafecard.com/sv-se/koep/

Då slipper du binda ditt kort eller annan information enkelt och smidigt använder det själv.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB