Permalänk

Thinkpad X220 laptop

Liten och smidig laptop med riktigt bra byggkvalitet. Är i business-segmentet och bör inte förväxlas med Lenovos billigare produkter. Är i bra skick.

Laddare följer med och 2 st extra, alternativa, huvuden för pekpinnen. Windows 7 är installerat (licensnyckel under batteriet om man vill fabriksåterställa).

Se Speccy-bild för datorns specifikationer eller denna länk https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=866086

Skicka ett PM eller skriv ett inlägg i tråden om ni har några frågor.

Affären genomförs via möte i Stockholm city eller i Sollentuna. Betalning sker med Swish.

Utgångspriset är 1500:-

Läs hela annonsen här

La till tillverkare i rubriken
Permalänk
Medlem

Är det IPS eller TN panel? Vilken typ av switch har du under tangenterna på tangentbordet (ALPS, NMB eller Chicony? Går att kontrollera genom att försiktigt lyfta på tangenten till ner- eller höger pilknapp och se ifall det finns en vit switch med en plastbit i form av en "backslash" (Chicony), "forwardslash" (ALPS) alt. om du ser en blå switch (NMB))?

Är du den första ägaren? När och varifrån är den inköpt? Finns kvittot kvar?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

@Icte: Ska försöka kolla upp alla de här grejerna när jag kommit hem från jobbet. Det är modellnummer 4290-3WG om det hjälper. Det är en rekonditionerad dator, inköpt för 2 år sedan från företaget Green Tech tror jag de hette. Ska se om jag kan hitta kvitto.

Permalänk

@Icte: Det är en vit "/" under tangenterna. Jämförde med min Dell U2421M och X220:an verkar ha TN-panel då tittar man ner ovanför på skärmen blir vita ytor svarta dvs att färgerna blir inverterade nästan.

Antar att den inte är intressant då?

Permalänk
Medlem

@rampjesus Tack för svar! Det är en kompis (icke-medlem) som är intresserad av denna dator (jag har en själv som han fått testa). Ska vidarebefordra informationen till honom och återkommer, men jag vet iaf att han är mest intresserad av IPS så kan inte lova något!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

@Icte: Ok! Bor kompisen i Stockholm så går det att ordna ett möte om hen vill ta en närmare titt på datorn! Priset är helt låst heller!