Permalänk

Razer mus...

Har haft många komplikationer med min razer mus de senaste tre månaderna ish. Det är en razer naga 2014 edition. Det jobbigaste är att den ständigt fryser runt en gång per två min, när den fryser så låter det som när man drar ut ett usb minne. Har provat varenda byta och satt in den i alla usb kontakterna och har ominstallerat drivrutinern. Fel nr 2 är när jag scrollar så går scrollhjulet berserk och scrollar av sig självt tills jag rör det igen. Har någon av er haft dessa problemen och hur fixade ni dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blockelito:

Har haft många komplikationer med min razer mus de senaste tre månaderna ish. Det är en razer naga 2014 edition. Det jobbigaste är att den ständigt fryser runt en gång per två min, när den fryser så låter det som när man drar ut ett usb minne. Har provat varenda byta och satt in den i alla usb kontakterna och har ominstallerat drivrutinern. Fel nr 2 är när jag scrollar så går scrollhjulet berserk och scrollar av sig självt tills jag rör det igen. Har någon av er haft dessa problemen och hur fixade ni dem?

jag har kört razer i många år, deras mjukvara är inte den bästa. prova att uppdatera den. räcker inte med att ominstallera de som följde med, de kan vara väldigt buggiga.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Även jag har kört razer i många år, och deras drivrutin har faktiskt, i alla fall enligt mig förbättrats. Dina problem kanske t.o.m. låter som att det är fel på själva musen. Testat o få en ny?

Permalänk
Medlem

Ja din kabel håller på att gå sönder och scrollhjulet håller också på att ge upp. Köp en ny bara