Det är en djungel av speldatorer om man skal ha bärbar.. och anser att många uppger för att datorerna är speldator och så är de inte det och man känner sig lurad så nu måste jag vända mig till någon som kan och hoppas du kan svara på en enkel fråga...
Sonen vill ha en bärbar dator och spela ex tunga spel som farcry 4 som jag förstår är ett tungt spel och även WoW.. vilken bärbar gamingdator skall man välja..
Frågar för vi köpte en stationär för två år sedan som enligt säljaren var en gamingdator och betalade 11000kr för den och en datornisse kollade på den nu och sa att den borde aldrig fått sålts som gamingdator.. så därav min fråga.. ang BÄRBAR speldator
Det var just vilken bärbar speldator som klarar de kraven av WoW och Farcryspelen framöver.. så pris vet jag inte utan var mera vad som finns men säg från 10.000 och uppåt
Det var just vilken bärbar speldator som klarar de kraven av WoW och Farcryspelen framöver.. så pris vet jag inte utan var mera vad som finns men säg från 10.000 och uppåt