Asus Maximus III Gene + i5-750

Permalänk
Medlem

Asus Maximus III Gene + i5-750

Hej, har ett gammalt Asus Maximux III Gene med monterad i5-750 som jag inte har behov av.
Det fungerar felfritt men moderkortet har coilwhine/brus så länge man har C3 power management påslaget.
Jag har ingen plats eller användning för detta och tänkte att någon kanske är intresserad av det för att bygga någon enkel dator eller hobbyprojekt. Kan slänga med ett GT210 grafikkort också.

Endast hämtning i Stockholm (Råcksta)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Hej!
Tar gärna grejerna

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna redan idag om det går!

Permalänk
Avstängd

Mitt i5 750 dog förra veckan till dagens maindator så sitter på laptop atm. Sätter mig i kö att hämta idag också om dom andra backar!

Permalänk
Medlem

Ställer mig på kö för moderkortet om du kan tänka dig släppa det löst!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Rasse12345: Jag har PM:at

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Hämtar gärna redan idag om det går!

Skrivet av oouhdawg:

Mitt i5 750 dog förra veckan till dagens maindator så sitter på laptop atm. Sätter mig i kö att hämta idag också om dom andra backar!

Skrivet av Icte:

Ställer mig på kö för moderkortet om du kan tänka dig släppa det löst!

Ni står på kö

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Hämtar gärna redan idag om det går!

Du har PM

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Köar gärna på grafikkortet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oouhdawg:

Mitt i5 750 dog förra veckan till dagens maindator så sitter på laptop atm. Sätter mig i kö att hämta idag också om dom andra backar!

Skrivet av Icte:

Ställer mig på kö för moderkortet om du kan tänka dig släppa det löst!

Skrivet av Heenok:

Köar gärna på grafikkortet!

Hej, allting har blvit hämtat nu av #1 i kön.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts