Microsoft håller Surface-evenemang 23 maj

Permalänk
Medlem
Skrivet av raptor18:

Om inte laptop surface har usb-c så kommer troligtvis inte surface 5 få det?

Är ju inga garantier för nåt, men man får väl hoppas att dom tänker till mer på den punkten den här gången.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av aholman:

Som enda person i världen med en microsoft lur hoppas jag på vad som helst för telefon från dom. Bävar in för den dagen när jag i princip måste byta till android😫

Skickades från m.sweclockers.com

Du vandrar inte genom etern ensam!

Jag är nog den enda som fortfarande rockar en Lumia 920, har varit insider så har ju iaf wp10 på den, men jävlar vad långsam den är med wp10.

Har sagt till mig själv att jag endast får byta telefon om en surface phone kommer alt. om min Lumia 920 går sönder. Men den går tammef*n inte sönder, har tappat den 100-tals gånger, trampat på den, tappat den i vasken, åkt på en spontan flygtur under en cykeltur mm.

Hoppas på en Surface phone med samma känsliga touchskärm som i Lumia 920 (så jag fortfarande kan använda mina vantar under vintern) tillsammans med Lumia 920s byggkvalité, aka IDDQD-mode xD.