Marshall Headphones Major II Bluetooth

Permalänk
Medlem

Marshall Headphones Major II Bluetooth

Någn som testat använda dessa som headset vid gaming? Är på jakt efter ett par lurar som "klarar allt" som är allround helt enkelt. Jag är inte ute efter den ultimata upplevelsen utan kör lite Discord när vi lirar BF1.

Någon som testat med Blutooth dongel till sin dator som kan ge en snabb review?

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk
Medlem

Du kan inte köra blåtand som headset om du inte har två kanaler, en för mic och en för ljudet. Enbart som hörlurar är dom nog ok fast med det lilla lagget du får då det är trådlöst.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Har ett par och skulle kolla på en film från min Sony padda, var helt omöjligt att kolla på filmen då ljudet hamnade så mycket efter. Vet ej om det är för att min padda är gammal med gammal bluetooth teknik. Kopplar jag in med sladd funkar det bra:)

Permalänk
Medlem

Du bör inte använda bluetooth för ljud på PC anser jag, särskilt inte för gaming.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Blev så att jag köpte ett par Marshall Mid Bluetooth. Helt rätt att det är problem att använda mic:en till datorn så det kommer nog bli att jag satsar på extern mic som sätts upp. Jag upplever dock inget lag i ljudöverföringen.

Visa signatur

Who dosen´t love gadgets?

Permalänk

@IuZ: Har du inbyggd Bluetooth i datorn eller kör du med en USB-dongle? Om, vilken? Är inne på att köpa hörlurarna också